پاسداشت نوروزی برج آزادی از مدافعان حرم
کد خبر: 3584463
تاریخ انتشار : ۲۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۰

پاسداشت نوروزی برج آزادی از مدافعان حرم

گروه هنر: برج آزادی در ایام نوروز، کارگاه‌هایی با محوریت مدافعان حرم برگزار خواهد کرد تا به نوعی مبلغ ارزش‌هایی باشد که مدافعان حرم، جان خود را برایش فدا کردند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، برج آزادی تهران در ایام نوروز برنامه‌‌های ویژه برای شهروندان در نظر گرفته است تا در کنار سرگرمی بتواند موضوعات ارزشی و دینی را در جامعه تبلیغ کند. در همین راستا ورک شاپ و نمایشگاه نقاشی «مدافعان حرم» و «مدافعان وطن» برنامه‌ای است که اجرا خواهد شد.

بنا به این گزارش، این ورک شاپ‌ به سرپرستی زینب محرابی برگزار خواهد شد. لازم به ذکر است که از دوم الی دوازدهم فروردین ماه علاقه‌مندان قادرند برای شرکت در این ورک شاب در برج آزادی طبقه دوم حاضر شوند.

در این کارگاه، سعی شده به‌نوعی فرهنگ شهادت و ایثار مدافعان حرم تبلیغ شود، به‌ویژه در شرایطی امروز که رسانه‌های بیگانه سعی دارند جان‌فشانی مدافعان حرم را زیر سوال برده یا به‌نوعی تحریف کنند.

در پایان این خبر آمده، کارگاه دیگری تحت عنوان «رفتار شهروندی» در برج آزادی برگزار خواهد شد که آن را نیز زینب محرابی اداره خواهد کرد. این نمایشگاه نیز 2 الی 12 فروردین برگزار خواهد شد. ساعت برگزاری این نمایشگاه و کارگاه هم از ساعت 9 الی 20 خواهد بود.

captcha