سلامت معنوی و فرهنگی دانشگاهیان وزارت بهداشت در گرو فعالیت‌های فرهنگی است
کد خبر: 3584581
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۲
فراهانی:

سلامت معنوی و فرهنگی دانشگاهیان وزارت بهداشت در گرو فعالیت‌های فرهنگی است

گروه سلامت: معاون فرهنگی و دانشجویی وزیر بهداشت، با بیان اینکه سلامت معنوی و فرهنگی دانشگاهیان وزارت بهداشت به فعالیت‌های فرهنگی بستگی دارد، گفت: بخشی از تلاش‌های معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت در سال ۹۶ به بار می‌نشیند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، محمدرضا فراهانی، معاون فرهنگی و دانشجویی وزیر بهداشت در نشست پایان سال این معاونت گفت: امسال سالی خوب و مفید برای معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت بود و بخشی از تلاش‌هایمان در سال ۹۵ در قالب برنامه‌های کشوری و بزرگی نظیر جشنواره‌های فرهنگی، تیتر ۱۰ و قرآن و عترت سال آینده به بار خواهد نشست و نوع فعالیت‌ها و جایگاه معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت را ارتقاء می‌بخشد.

معاون فرهنگی و دانشجویی وزیر بهداشت، با بیان اینکه سلامت معنوی و فرهنگی دانشگاهیان وزارت بهداشت به فعالیت‌های فرهنگی بستگی دارد، گفت: بخشی از تلاش‌های معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت در سال ۹۶ به بار می‌نشیند.

وی همچنین یکی از دستاوردهای این معاونت در سال جاری را ارتقاء بودجه فرهنگی دانست و گفت: بودجه  این معاونت از این پس در قالب سه سرفصل تربیت بدنی، فرهنگی و دانشجویی اختصاص می‌یابد.

معاون فرهنگی و دانشجویی وزیر بهداشت در پایان، جشنواره فرهنگی دانشجویان که سال آینده برای نخستین بار با حضور دانشجویانی از تمام دانشگاه‌های کشور برگزار می‌شود را یکی از برنامه‌های بزرگ این معاونت در سال جاری برشمرد که برگزاری مناسب آن در گرو تلاش همه بخش‌های این معاونت است.

محمدمهدی بحرالعلوم، رییس مرکز قرآن و عترت وزارت بهداشت، نیز در این مراسم، با تبریک فرارسیدن سال جدید، از پیشرفت مناسب فعالیت‌های این مرکز در سال ۹۵ خبر داد و ابراز امیدواری کرد، این روند رو به رشد در سال آتی ادامه یابد.

خروجی کارهای فرهنگی متاثر از نوع نگرش فعالان و متولیان است

امیر للگانی، مدیرکل فرهنگی معاونت فرهنگی و دانشجویی سخنران بعدی این نشست، با اشاره به مسئولیت خطیر و اثرگذار حوزه فرهنگی وزارت بهداشت، به بیان تفاوت های فعالیت‌های فرهنگی با سایر کارها پرداخت و گفت: از وظایف ما در حوزه فرهنگی توجه به مسائل آموزشی، تربیتی و هدایتی دانشجویانی است که به عنوان متولیان سلامت، در آینده نزدیک قصد ورود به جامعه را دارند.

وی عملکرد و خروجی کارهای فرهنگی را ناشی از نوع نگرش فعالان و متولیان این عرصه دانست و گفت: زندگی و آینده جوانان و دانشجویان متاثر از مولفه‌های گوناگونی است که یکی از مهم‌ترین آن‌ها نوع نگرش و عملکرد ما به این حوزه است و کارهای کوچک این حوزه نیز اثرگذار و حیاتی است و این رو نباید مورد غفلت قرار گیرد.

 

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۱۶:۵۹
0
0
لطف کرده در خصوص گذشت یکسال ازعدم پرداخت معوقه و مطالبات حقوقی پزشکان خانواده روستایی در این ایام پایان سال هم مطلب بنویسید تا شاید پیش از پایان سال انها هم با دریافت مطالبات قدرت خرید ملزومات شب عید را داشته باشند .
captcha