آسایش امروز ما در اتاق‌های آسایشگاه ثارالله(ع)/ اجرای گروه همخوانی محمد رسول‌الله(ص) + عکس
کد خبر: 3584582
تاریخ انتشار : ۲۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۹

آسایش امروز ما در اتاق‌های آسایشگاه ثارالله(ع)/ اجرای گروه همخوانی محمد رسول‌الله(ص) + عکس

گروه فعالیت‌های قرآنی: مراسم دیدار جامعه قرآنی با جانبازان آسایشگاه ثارالله(ع) تهران صبح امروز، 25 اسفندماه در محل این آسایشگاه برگزار شد.

گروه محمد رسول الله
به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، مراسم دیدار جامعه قرآنی با جانبازان آسایشگاه ثارالله(ع) تهران صبح امروز، 25 اسفندماه با حضور رحیم قربانی، رئیس سازمان قرآن و عترت بسیج تهران بزرگ، محمدحسین محمدزاده، مدیر شبکه قرآن و معارف سیما و اعضای گروه بین‌المللی تواشیح محمد رسول‌الله(ص)‌ بسیج تهران بزرگ برگزار شد.

در ابتدای این مراسم معنوی، قرآنیان حاضر در مراسم با جانبازان سرافراز آسایشگاه ثارالله(ع) دیدار و گفت‌و‌گوی صمیمانه‌ای داشتند و سپس در ادامه مراسم، پس از تلاوت آیاتی چند از کلام‌الله مجید توسط سیدمیلاد تاج‌زاده، قاری ممتاز قرآن کریم که با استقبال حضار در مراسم نیز روبه‌ر‌و شد، رحیم قربانی، رئیس سازمان قرآن و عترت بسیج تهران بزرگ طی سخنان کوتاهی گفت: خداوند متعال، افتخار این امر را به ما داد که امروز در جمع عزیزان و جانبازان سرافراز و ایثارگر باشیم، اظهار کرد: ما به واسطه آیه مبارکه «وَقُلْ رَبِّ أَدْخِلْنِي مُدْخَلَ صِدْقٍ وَأَخْرِجْنِي مُخْرَجَ صِدْقٍ وَاجْعَلْ لِي مِنْ لَدُنْكَ سُلْطَانًا نَصِيرًا»، «و بگو پروردگارا مرا [در هر كارى] به طرز درست داخل كن و به طرز درست‏ خارج ساز و از جانب خود براى من تسلطى يارى‏ بخش قرار ده»، باید هم ورودمان همواره به خیر و صدق و خوشی باشد و هم خروجمان نیز به همین منوال باشد.

آسایش امروز ما در اتاق‌های آسایشگاه ثارالله(ع)/ اجرای گروه همخوانی محمد رسول‌الله(ص)

رئیس سازمان قرآن و عترت بسیج تهران بزرگ با بیان اینکه امیدواریم این ایام حسن پایانی بر اعضای جامعه قرآنی و نیز گروه تواشیح محمد رسول‌الله(ص) باشد،‌ ادامه داد: بسیار جای خوشحالی است که در این روزها به دیدار کسانی آمده‌ایم که هرچه داریم از ایثار و بزرگمردی و رشادت‌های ایشان است.

قربانی با اشاره به اینکه امروز با خیر و صدق و راستی به دیدار این بزرگان آمده‌ایم، تصریح کرد: البته این عزیزان جانباز و سرافراز خود این صدق و خیر و راستی را در عمل و در دفاع از قرآن و عترت و ارزش‌های والای اسلام و انقلاب به اثبات رسانده‌اند.

رئیس سازمان قرآن و عترت بسیج تهران بزرگ در ادامه با اشاره به اینکه امروز سالروز بمباران شیمیایی حلبچه نیز است و بسیاری از ایثارگران در این بمباران به فیض عظیم شهادت نائل شده و بسیاری نیز جانباز و مجروح شدند، بیان کرد: امروز با حضور در آسایشگاه جانبازان ثارالله(ع) یاد و خاطره تمامی این عزیزان را گرامی می‌داریم و عمل غیر انسانی حمله شیمیایی به حلبچه را محکوم می‌کنیم.

قربانی در ادامه با بیان اینکه امروز با این حرکت نمادین، عمل ناشایست تمامی کشورهایی که توان خود را معطوف به ضربه زدن به انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی ایران کرده‌اند، محکوم می‌کنیم، تصریح کرد: امروز با حضور در این آسایشگاه با شما عزیزان جانباز و سرافراز و امام و شهدای گلگون‌کفن تجدید پیمان می‌کنیم که همواره راهتان ادامه خواهد داشت.

در ادامه این مراسم معنوی و قرآنی، علی خشنود، قاری ممتاز قرآن کریم و از اعضای گروه تواشیح محمد رسول‌الله(ص) که با وجود بیماری در این مراسم حضور یافته بود، به تلاوت آیاتی چند از کلام‌الله مجید و سوره مبارکه «نصر» پرداخت که با استقبال فراوان حضار در مراسم رو به رو شد.

آسایش امروز ما در اتاق‌های آسایشگاه ثارالله(ع)/ اجرای گروه همخوانی محمد رسول‌الله(ص)

همچنین، در این مراسم معنوی، محمدحسین محمدزاده، مدیر شبکه قرآن و معارف سیما نیز طی سخنان کوتاهی با بیان اینکه امروز واقعا به عنوان یک عضو کوچک از جامعه قرآنی با افتخار خدمت عزیزان جانباز و سرافراز آسایشگاه ثارالله(ع) رسیده‌ام، اظهار کرد: هر کسی که در فضای کنونی کشور تنفس می‌کند و یا اگر افتخار خدمت در منصبی را نیز دارد، باید خود را مدیون امام و تمامی کسانی که به فرمان ایشان پا در عرصه انقلاب و دفاع مقدس نهادند و جان خود را در این راه در طبع اخلاص نهادند، بداند.

مدیر شبکه قرآن و معارف سیما با بیان اینکه اولین باری که خدمت عزیزان مستقر در آسایشگاه ثارالله(ع) رسیدم به دوران نوجوانی باز می‌گردد و تاکنون تنها چند بار موفق شده‌ام که به دیدار دوستان بیایم، ادامه داد: عزیزان جانباز بدانند که حتی اگر توفیق خدمت رسیدن عزیزان کم باشد، ولی دورادور قدرشناس ایشان هستم؛ چرا که اگر مسئولیتی نیز نصیب ما شده است، این را مدیون شما هستیم و همواره دعاگوی عزیزان خواهیم بود.

محمدزاده اظهار کرد: اگر توفیق حضور در خدمت شما عزیزان جانباز و سرافراز کم نصیب ما می شود ولی این ارتباط معنوی بین ما همواره وجود دارد و امروز نیز به محض اینکه از این برنامه معنوی و قرآنی و دیدار عزیزان باخبر شدم، به سرعت خدمت شما عزیزان رسیدم.

آسایش امروز ما در اتاق‌های آسایشگاه ثارالله(ع)/ اجرای گروه همخوانی محمد رسول‌الله(ص)

مدیر شبکه قرآن و معارف سیما در پایان ضمن دعای طلب خیر و سلامتی کامل از خداوند متعال برای جانبازان عزیز آسایشگاه ثارالله(ع)، از ایشان درخواست کرد تا در دعاهای خود تمامی قرآنیان و کسانی که به این ملت عزیز و قدرشناس خدمت می‌کنند فراموش نکنند و از ایشان نیز یاد کنند.

همچنین، در ادامه این مراسم قرآنی، اعضای گروه تواشیح بین‌المللی محمد رسول‌الله(ص) بسیج تهران بزرگ به ترتیب به اجرای سه برنامه با عناوین اسما‌ءالحسنی، علی ولی الله(ع) و یابن الکرار (در مدح حضرت اباالفضل العباس(ع)) پرداختند که این برنامه نیز با استقبال فراوان حضار در مراسم رو به رو شد.

آسایش امروز ما در اتاق‌های آسایشگاه ثارالله(ع)/ اجرای گروه همخوانی محمد رسول‌الله(ص)

یادآور می‌شود، در پایان برگزاری این مراسم نیز با حضور رحیم قربانی، رئیس سازمان قرآن و عترت بسیج تهران بزرگ، محمدحسین محمدزاده، مدیر شبکه قرآن و معارف سیما و اعضای گروه بین‌المللی تواشیح محمد رسول‌الله(ص)‌ بسیج تهران بزرگ با اعطای هدایایی شامل یک جلد قرآن کریم، یک شاخه گل، چفیه و هدیه‌ای از عزیزان جانباز آسایشگاه ثارالله(ع) تجلیل و قدردانی شد.

 گزارش تصویری را اینجا ببینید.


captcha