فعالیت کارگاه مهدالرضا(ع) در ایام نوروز
کد خبر: 3584805
تاریخ انتشار : ۰۲ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۵

فعالیت کارگاه مهدالرضا(ع) در ایام نوروز

گروه فعالیت‌های قرآنی: کارگاه مهدالرضا(ع) در ایام نوروز 1396 در مسجد جامع گوهرشاد حرم رضوی از کودکان 5 تا 8 سال با برنامه‌های متنوع قرآنی و دینی پذیرایی می‌کند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، اداره علوم قرآنی آستان قدس رضوی ویژه ایام نوروز 1396 برنامه‌های متنوع قرآنی را برای زائران و مجاوران رضوی در رواق امام خمینی(ره) و مسجد جامع گوهرشاد در نظر گرفته است که از آن جمله کارگاه مهدالرضا(ع) ویژه کودکان است.
بنابر این گزارش، کارگاه مهدالرضا(ع) در شبستان قرآن و نهج‌البلاغه از ساعت 9 الی 12 در نوبت صبح و 15 الی 18 در نوبت عصر از تاریخ 25 اسفندماه الی 13 فروردین‌ماه برگزار می‌شود.
عناوین و بخش‌های این کارگاه شامل رنگ‌آمیزی، آداب زیارت، نیایش و خداشناسی، کاردستی، آموزش مفاهیم سوره، فعالیت گروهی و قصه معصومین(ع) است.
همچنین کودکان در این کارگاه با موضوعاتی مانند آموزش آیات و روایات کاربردی و نکات اخلاقی و اجتماعی در قالب رنگ‌آمیزی، آموزش آداب زیارت و صلوات خاصه، آموزش نیایش‌ها و دانستنی‌های قرآنی، آموزش سوره های جزء 30 با اشاره و معنای، آموزش بازی‌های قرآنی و مشارکتی و امام‌شناسی آشنا می‌شوند.


captcha