فینال تلاوت‌های مجلسی ویژه نوجوانان برگزار شد
کد خبر: 3585008
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۰
در آستانه سال نو؛

فینال تلاوت‌های مجلسی ویژه نوجوانان برگزار شد

گروه فعالیت‌های قرآنی: در آستانه سال نو، فینال جشنواره تلاوت‌های مجلسی ویژه نوجوانان شهرستان کاشان و شهرستان‌های تابعه برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، در آستانه سال نو و آغاز فصل بهار، مرحله فینال جشنواره تلاوت‌های مجلسی ویژه نوجوانان شهرستان کاشان و شهرستان‌های تابعه شام‌گاه 27 اسفندماه در مسجد القرآن شهرستان کاشان برگزار شد.

همچنین، مهدی عراقی، قاسم بختی از آران و بیدگل، محمدحسین ابن علی، محمدرضا محلوجی، حمید حکیمی نژاد از کاشان، محمدحسین شعبانی از یزدل و محسن آخوندی از کاشان قاریان راه یافته به این مرحله از جشنواره بودند که هر کدام به مدت هشت دقیقه به تلاوت پرداختند.

همچنین، در این مراسم قرآنی و معنوی، مهدی غلام‌نژاد، قاری بین‌المللی قرآن کریم نیز به تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید از سوره‌های مبارکه مزمل، اعلی و بلد پرداخت که با استقبال فراوان حضار در مراسم نیز رو به رو شد.

در پایان برگزاری این جشنواره قرآنی نیز با اعلام نظر و رأی اساتید و حضار در مراسم، محمدحسین ابن علی از از شهرستان کاشان به عنوان قاری نوجوان برتر منطقه کاشان و آران و بیدگل معرفی شد.

یادآور می‌شود، فینال جشنواره تلاوت‌های مجلسی ویژه نوجوانان شهرستان کاشان و شهرستان‌های تابعه از سوی مؤسسه حاملان وحی و دارالقرآن حوزه شهید فهمیده کاشان در محل مسجد القرآن شهرستان کاشان برگزار شد.

فینال جشنواره تلاوت‌های مجلسی ویژه نوجوانان برگزار شد

فینال جشنواره تلاوت‌های مجلسی ویژه نوجوانان برگزار شد

جلسه قرآن کاشان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
سید مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۱۲/۲۸ - ۱۵:۴۶
0
0
سلام
من توی برنامه بودم واقعا عالی بود
دست استاد رحیمی درد نکنه که برای جلسه زحمت بسیار کشیده بود
captcha