کانالی برای کمک به صداسازی قاریان
کد خبر: 3585041
تاریخ انتشار : ۲۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۱

کانالی برای کمک به صداسازی قاریان

گروه شبکه‌های اجتماعی: کانال تلگرامی برای کمک به بحث صداسازی قاریان راه‌اندازی شده است که قرار است تا علاوه بر انتشار آثار آکاپلایی بسته‌های آموزشی به‌روزی نیز در آن ارائه شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، یکی از کانال‌های قرآنی که طی چند روز فعالیت خود توانسته تعداد زیادی مخاطب را جلب کند، کانال تلگرامی «دل‌نوا» است.
این کانال که مهم‌ترین رویکرد آن بحث صداسازی و نیز تولید و ارائه آثار آکاپلایی است، می‌تواند بازویی کمکی برای قاریانی که در بحث صداسازی دچار مشکلاتی هستند، باشد.
محمدرضا رحمانی، مدیر کانال تلگرامی دل‌نوا و نیز سرپرست گروه تواشیح شمس تهران، در گفت‌وگو با ایکنا، با اشاره به اینکه از سال 82 صدایم دچار مشکل شد، تلاش بسیاری کردم تا این مشکل برطرف شود، گفت: بعد از حدود 10 سال تلاش و تمرین و ... موفق به برطرف شدن مشکل شدم، در حالی که «دل نوا» این اتفاق را به حداکثر یکسال کاهش می‌دهد.
وی با اشاره به اینکه از حدود 10 روز قبل اقدام به راه‌اندازی یک کانال تلگرامی به همین نام در فضای مجازی کرده‌ام،‌ افزود: در این مدت کوتاه به حدی اتفاقات خوب رخ داده است که به این نتیجه رسیده‌ام که لطف ویژه‌ای به این مرکز از سوی خداوند متعال وجود دارد.
رحمانی بیان کرد: در این مدت یک سری مقالات به روز در مورد صداسازی به دست ما رسید که نه تنها در جامعه قرآنی بلکه در کشور بی‌نظیر بوده و یک موج و حرکت جدید است.
سرپرست گروه تواشیح شمس در ادامه با اشاره به اهداف این کانال، ‌گفت: بخشی از ظرفیت «دل‌نوا» را برای تولید و انتشار آثار آکاپلایی در نظر گرفته‌ایم و به زودی نیز یک گروه کُر متشکل از 40 تا 50 نفر را تشکیل خواهیم داد.
وی اذعان کرد: در کلاس صداسازی استاد ابوالقاسمی که حضور داشتم برای کمک به این بحث، ایشان توصیه داشتند که در بحث صداسازی بیشتر با قاریان مساعدت داشته باشم، در همان کلاس نیز بسیاری از قرآن‌آموزان مراجعه می‌کردند و پیگیر محصولات به صورت مجازی بودند که همین عاملی شد برای راه اندازی کانال، بنابر این دومین هدف از راه‌اندازی این کانال نیز ارائه محصولاتی این چنینی است.
این کانال به آدرس https://t.me/Delnavamusic در خدمت قاریان و علاقه‌مندان به بحث صداسازی است.
captcha