«حضرت زهرا(س)؛ الگوی زندگانی»؛ موضوع سخنرانی ایام نوروز حرم رضوی
کد خبر: 3585096
تاریخ انتشار : ۰۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۲

«حضرت زهرا(س)؛ الگوی زندگانی»؛ موضوع سخنرانی ایام نوروز حرم رضوی

گروه اجتماعی: زائران عرب زبانی که در ایام نوروز به حرم رضوی مشرف می‌شوند، از سلسله جلسات سخنرانی حضرت زهرا(س) الگوی زندگانی بهرمند می‌شوند.

حجت الاسلام والمسلمین سید جلال حسینی، معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی، در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، گفت: زائران عرب زبانی که در ایام نوروز به حرم رضوی مشرف می شوند از سلسله جلسات سخنرانی حضرت زهرا(س) الگوی زندگانی بهرمند می‌شوند.
وی افزود: سلسله جلسات سخنرانی «اسلام برتر می شود و برآن برتری نیست» ایام نوروز بعد از نماز مغرب وعشاء در رواق دارالمرحمه برای زائران عرب زبان برگزار می‌شود، علاوه براین برای زائران اردو زبان نیز سخنرانی رهبری در عید نوروز همزمان ترجمه خواهد شد.
حسینی ادامه داد: همچنین برای زائران اردو زبان در هفته اول سال جدید سخنرانی های عقیدتی اخلاقی با موضوعات زندگانی حضرت زهرا(س) پرتویی از نور، سبک زندگی از منظر اهل بیت(ع)، اصول وعوامل رشد و تعالی خانواده در اسلام، حقوق فرزندان و برآورد کردن نیازهای مادی و معنوی آنان، نقش الگو در تربیت اسلامی ساعت18:50 در رواق دارالمرحمه برگزار می‌شود.
معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی اظهار کرد: برگزاری کلاس آموزشی حرم شناسی ساعت 10 در رواق کوثر نیز از دیگر برنامه هایی است که برای زائران اردو زبان در نظر گرفته شده است.
وی عنوان کرد: برای زائران ترک وآذری زبان نیز ساعت 10:30 تا 11:25 در خصوص فضیلت زیارت امام رضا(ع) و فضائل حضرت زهرا(س)، معاد شناسی حضرت زهرا(س)، ارزش زن از دیدگاه حضرت زهرا(س) و..سخنرانی های مذهبی برگزار می‌شود.
حسینی گفت: برای زائران انگلیسی زبان نیز در هفته اول سال جدید سلسله جلسات سخنرانی با موضوع سیره حضرت زهرا(س)، سیره حضرت رضا(ع)، تببین جایگاه ویژه حاکمیت اسلامی، نقش دین باوری در شکل گیری انقلاب اسلامی، در رواق غدیر برگزار خواهد شد.
captcha