75 بقعه متبركه كازرون میزبان زائران نوروزی می‌شوند
کد خبر: 3585131
تاریخ انتشار : ۲۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۹

75 بقعه متبركه كازرون میزبان زائران نوروزی می‌شوند

گروه اجتماعی: رئیس اداره اوقاف و امور خیریه كازرون از اجرای طرح «آرامش بهاری» در 75 بقعه متبركه این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایكنا) از فارس، مهدی كامیابی، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه كازرون امروز، 28 اسفندماه از اجرای طرح «آرامش بهاری» در 75 بقعه متبركه این شهرستان خبر داد و گفت: همزمان با اجرای طرح نوروزی آرامش بهاری در این شهرستان، خیمه معرفت دینی در چهار امامزاده سیدحسین(ع)، امامزاده محمد(ع)، بقعه متبرکه بی‌بی حلیمه خاتون(س) و بی‌بی شیرین(س) برپا می‌شود.

وی افزود: این خیمه‌ها در قالب غرفه‌های مشاوره وقف، کودک و نوجوان، مشاوره دینی ، محصولات فرهنگی و عفاف و حجاب است که با حضور مبلغین اعزامی و بومی در ایام نوروز 96 در طرح آرامش بهاری اجرا می‌شود.

كامیابی با اشاره به برپایی خیمه معرفت در 4 بقعه متبرکه شهرستان کازرون گفت: در این خیمه‌ها 10 روحانی مبلغ برای پاسخگویی به مسائل مختلف و ارائه مشاوره رایگان مستقر هستند و در هر یک از خیمه‌ها نیز 5 غرفه مختلف برپا می‌شود.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه کازرون با بیان اینکه 220 بقعه متبرکه در شهرستان کازرون وجود دارد، افزود:30 بقعه متبرکه این شهرستان از نظر گردشگری جایگاه خوبی دارند و سالانه زائران و مسافران زیادی را به خود جذب می‌کنند.

وی در ادامه با اشاره به اسکان زائرین نوروزی در بقاع متبرکه گفت: در جهت رفاه حال مسافرین و زائرین نوروزی در امامزاده سید حسین(ع) و حسینیه علی اصغر مهرنجان امکان اسکان و برپایی 300 چادر فراهم شده است.

کامیابی در پایان اظهار كرد: طرح نوروزی آرامش بهاری در شهرستان کازرون از 29 اسفندماه جاری تا 13 فروردین‌ماه 96 اجرا می‌شود.

captcha