اجرای طرح «یادی از مادران فراموش شده» در قم
کد خبر: 3585314
تاریخ انتشار : ۰۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۹

اجرای طرح «یادی از مادران فراموش شده» در قم

گروه اجتماعی: در آستانه سال جدید و فصل بهار که همواره نوید رویش و سبزی مهربانی است، بار دیگر دستان پر مهر جوانان هلال احمر همزمان با روز مادر دستان سرد مادران چشم به راه آسایشگاه سالمندان را به گرمی فشرد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از قم محمد مصباحی، معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم در گفت و گو با خبرنگاران از اجرای طرح «یادی از مادران فراموش شده» خبر داد و اظهار کرد: اعضای کانون جوانان خواهران شهر جعفریه و قم به مناسبت میلاد حضرت زهرا (س) با حضور در سرای سالمندان و اجرای طرح بشردوستانه یادی مادران فراموش شده، سالمندان آسایشگاه شهید محلاتی را مورد تکریم و مهربانی قرار دادند.
محمد مصباحی با اشاره به اینکه تامین احترام انسانها از اهداف جمعیت هلال احمر است تصریح کرد: در همین راستا، این طرح زیبا به صورت مشترک بین دو کانون جوانان شهر قم و جعفریه و در آستانه روز مادر برگزار شد.
وی بیان کرد: در دیدار جوانان هلال احمر با مادران فراموش شده، برنامه های متنوع و شادی توسط اعضا اجرا شد و جوانان با اهدای هدایا، بسته های میوه و شیرینی آغاز سال نو  و روز مادر را به آنها تبریک گفتند.
captcha