افتتاح رقابت‌های بین‌المللی قرآن لبنان
کد خبر: 3585381
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۹

افتتاح رقابت‌های بین‌المللی قرآن لبنان

گروه بین‌الملل: مراسم افتتاحیه مسابقات بین‌المللی حفظ و تجوید قرآن موسوم به «جایزه عزم طرابلس» لبنان دیروز، 30 اسفندماه در سالن مسجد «محمد الامین» بیروت برگزار شد.

افتتاح رقابت‌های بین‌المللی قرآن لبنان
به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از پایگاه اطلاع رسانی الدیار، این مراسم با همکاری انجمن «عزم و سعادت اجتماعی» لبنان و دارالفتوای این کشور در مجتمع مسجد‌«محمد الامین» بیروت برگزار شد.
در افتتاحیه این مسابقات، نجیب میقاتی،نخست‌وزیر پیشین لبنان، فؤاد سنیوره، تمام سلام، عبداللطیف دریان، مفتی لبنان، مالک الشعار، مفتی طرابلس، سلیم سوسان، مفتی صیدا، وزرا و نمایندگان کنونی و سابق، سفیران کشورهای عربی و اسلامی، اعضای شورای عالی اسلامی، تعدادی از شیوخ و شخصیت‌ها و رؤسای انجمن‌ها و مؤسسه‌های اسلامی حضور داشتند.
«سعد الحریری»، نخست‌وزیر لبنان و عبداللطیف دریان، مفتی این کشور در این مراسم سخنرانی کردند.
یادآوری می‌شود: کمیته برگزاری جایزه عزم طرابلس تعداد شرکت کنندگان در این رقابتها را ۳۲ متسابق اعلام و اظهار کرد: مهمانان ویژه‌ای برای سخنرانی در سمینارهای جانبی این مسابقات از کشورهای عربستان، الجزایر، قطر و عراق دعوت شده‌اند.
شیخ معصراوی، استاد برجسته مصری به عنوان رئیس هیئت داوری به همراه أیمن سوید و سالم الزهرانی به امر قضاوت در این رقابتها می‌پردازند.
آیین اختتامیه این رقابتها نیز جمعه، چهارم فروردین ماه ۹۶ از ساعت ۱۸:۳۰ به وقت محلی در سالن آمفی تئاتر مجتمع تربیتی العزم واقع در طرابلس برگزار خواهد شد.
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ثاقبه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۶/۰۱/۰۱ - ۱۳:۰۸
0
0
سلام علیکم. بهار نو مبارک.
فکر نمیکنم با توجه به بی اعتنایی لبنان به ایران و قاریان ایرانی، نیازی باشه که ما اخبار این مسابقات رو لحظه به لحظه گزارش بدیم!
captcha