فرش قرمز را چه کسانی زیر پایتان پهن خواهند کرد
کد خبر: 3585465
تاریخ انتشار : ۱۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۱
کلیدهای موفقیت از راه اسلام 9؛

فرش قرمز را چه کسانی زیر پایتان پهن خواهند کرد

گروه جامعه: موفق‎های واقعی نه تنها از حضور مخالفان و دشمنان در مسیر موفقیت خود هراسی ندارند، بلکه حضور آنها را غنیمت شمرده و روی تک تک آنها به عنوان نیروی محرکه و موتور پرتاب سفینه موفقیت خود حساب می‎کنند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، همیشه یکی از آرزوهای بشر این بوده که به موفقیت‌‌های مختلف در مسیر زندگی خود دست پیدا کند؛ اما برای دست یافتن به چنین سعادتی باید از راهش وارد شد و راهش چیزی نیست جز شناخت کلید اسرار موفقیت؛ از این رو خبرگزاری ایکنا در ایام ابتدایی سال بسته خبری را با عنوان کلید‌های موفقیت از منظر اسلام با توجه به سخنان احمد حلت، روانشناس و مدير مسئول مجله موفقيت تهیه کرده است، که در ادامه آن را دنبال خواهید کرد.

عدو شود سبب خیر اگر ...!

در مسیر تلاش برای موفقیت، اغلب اوقات ما با افراد ناسازگار فراوانی روبرو می‌شویم که بعضا به صورت یک دشمن و مانع سر راهمان سبز می‎شوند و به شکلی جدی چوب لای چرخ موفقیتمان می‎گذارند؛ خیلی از ما آدم‎ها در این مواقع احساس می‎کنیم خداوند عالم با ما خصومت دارد و از خود می‎پرسیم چرا به جای این همه سنگ‎انداز و مانع و دشمن دوستانی شفیق و مهربان سرراهمان قرار نداده است؟

اما حقیقت این است که نیروی پرتاب کننده این افراد مخالف به قدری زیاد است که اگر با دل قرص و مطمئن کاری که درست است را انجام دهید و با توکل و یقین کامل به همراهی کاینات و خالق هستی امیدوارانه اقدام کنید، همین افرادی که قرار است به عنوان مانع عمل کنند، نقش سکوی پرتاب شما به سمت قله‎های موفقیت را به عهده خواهند گرفت.

موفق‎های واقعی نه تنها از حضور مخالفان و دشمنان در مسیر موفقیت خود هراسی ندارند، بلکه حضور آنها را غنیمت شمرده و روی تک تک آنها به عنوان نیروی محرکه و موتور پرتاب سفینه موفقیت خود حساب می‎کنند؛ شما هم می‎توانید چنین باشید. کافی است ضرب المثل معروف :«عدو شود سبب خیر اگر خدا خواهد»، را به خاطر بسپارید و با دلی پاک و مطمئن، به همراهی و مساعدت مستمر و پیوسته خداوند عالم یقین داشته باشید. خواهید دید که همان دشمنان شما فرش قرمزی که شما را به قله موفقیت می‌رساند را زیر پایتان پهن خواهند کرد.

احمد حلت
captcha