برگزاری جشنواره ایده های برتر تبریز 2018
کد خبر: 3585562
تاریخ انتشار : ۰۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۵

برگزاری جشنواره ایده های برتر تبریز 2018

گروه اجتماعی: رئیس دبیرخانه تبریز 2018 از برگزاری جشنواره ایده‌های برتر تبریز 2018 خبر داد و گفت: این جشنواره به منظور انسجام بخشی به ایده‌های خلاقانه و بهره مندی از فکر و خلاقیت‌های شهروندان در حوزه‌های مختلف مدیریت شهری برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از آذربایجان‌شرقی، به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، جواد شریف‌نژاد، رئیس دبیرخانه تبریز 2018 شهرداری تبریز، از برگزاری جشنواره ایده‌های برتر تبریز 2018 خبر داد و گفت: این جشنواره به منظور انسجام بخشی به ایده‌های خلاقانه و بهره مندی از فکر و خلاقیت‌های شهروندان در حوزه‌های مختلف مدیریت شهری برگزار می‌شود.
وی اظهار کرد: افرادی که در ارتباط با موضوعات مختلف مدیریت شهری، طرح یا ایده‌ای دارند می‌توانند آن‌ها را به این جشنواره ارایه و پس از داوری، ایده‌های برتر انتخاب و توسط شهرداری تبریز اجرا می‌شود.
شریف نژاد، یادآوری کرد: شهروندان می‌توانند از طریق وب سایت جشنواره به نشانی idea2018.tabriz.ir، ایده‌ها و دستاوردهای علمی، هنری و فرهنگی خود را در دو بخش ایده و اختراع به این جشنواره ارسال کنند.
دبیر شورای سیاست گذاری جشنواره ایده های برتر تبریز 2018 ادامه داد: این جشنواره در 7 محور عمران شهری، حمل و نقل و ترافیک شهری، زیباسازی و معماری و طراحی شهری، محیط زیست و سلامت شهری، گردشگری محیطی و شهری، اقتصاد شهری و حوزه فرهنگی، اجتماعی و هنری برگزار می‌شود.
وی با بیان اینکه مهلت ارسال آثار به این جشنواره تا 20 فروردین جاری است، گفت: نمایشگاه ایده‌های برتر تبریز 2018 نیز روز سه‌شنبه 29 فروردین ماه افتتاح می شود و مردم می‌توانند تا 31 فروردین از ساعت 9 صبح تا 7 عصر از این نمایشگاه در پارک ایل گلی تبریز بازدید کنند.
شریف نژاد، خاطرنشان کرد: 31 فروردین ماه جاری نیز مراسم اختتامیه و معرفی برگزیدگان در تالار اندیشه برگزار می‌شود.
captcha