خبر خوش معاون قرآن و عترت وزارت ارشاد به قرآنیان/ افزایش 2 برابری بودجه‌های قرآنی
کد خبر: 3585583
تاریخ انتشار : ۰۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۱:۰۲

خبر خوش معاون قرآن و عترت وزارت ارشاد به قرآنیان/ افزایش 2 برابری بودجه‌های قرآنی

گروه فعالیت‌های قرآنی: معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خبر خوش سال جدید برای قرآنیان را افزایش دو برابری اعتبارات قرآنی این وزارتخانه عنوان كرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدرضا حشمتی، معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه همایش «ریحانةالنبی» در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایكنا) از فارس، در پاسخ به اینكه این معاونت در سال جدید چه خبر خوشی برای قرآنیان دارد؟ گفت: خبر خوش این است كه با پیگیری‌های انجام شده و مساعدت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، ما توانستیم اعتبارات قرآنی خود را به دو برابر افزایش دهیم.

بودجه‌های قرآنی وزارت ارشاد به 32 میلیارد تومان افزایش یافت

وی با تصریح اینكه اعتبارات ما صد در صد در مجلس و دولت افزایش یافته است، افزود: پیش از این 16 میلیارد تومان اعتبار قرآنی داشتیم و اكنون این مبلغ به 32 میلیارد تومان رسیده است.

اشاره به نحوه تویع بودجه‌های قرآنی

حشمتی به نحوه توزیع این بودجه نیز اشاره‌ای كرد و گفت: این میزان بودجه در ردیف‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در مباحث مختلف اعم از كمك به مؤسسات قرآنی، برپایی نمایشگاه‌های قرآن و عترت هزینه خواهد شد.

معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، همچنین برپایی هفته‌های قرآن و عترت، جشنواره‌های آیات و بیمه فعالان قرآنی را از دیگر موارد هزینه‌كرد این مبلغ بودجه قرآنی عنوان كرد و گفت: به یاری خدا گام‌های مؤثری برای فعالان قرآنی در سال جاری برداشته خواهد شد.

captcha