انسان با تقوا مردم را به‌سوی خدا دعوت می‌کند نه به‌سوی خود
کد خبر: 3585603
تاریخ انتشار : ۰۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۰
امام جمعه سرخرود:

انسان با تقوا مردم را به‌سوی خدا دعوت می‌کند نه به‌سوی خود

کانون خبرنگاران نبأ: حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمود موسوی آملی در خطبه‌های نماز جمعه شهر سرخرود با بیان اینکه انسان با تقوا مردم را به‌سوی خدا دعوت می‌کند نه به‌سوی خود، گفت: باید سعی شود همواره مسیر زندگی‌مان بسوی خدا باشد.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمود موسوی آملی، امام جمعه سرخرود، چهارم فروردین‌ماه در خطبه‌های نماز جمعه این شهر ضمن تبریک فرارسیدن سال نو به قرائت دعای تحویل سال پرداخت و گفت: دعای تحویل سال، دعای بسیار آموزنده، نشانه بلوغ و حرکت در انسان است؛ قلب و بصیرت قلبی از مؤلفه‌های مهم معنوی در مسیر کمال انسان است.
وی با بیان اینکه باید سعی شود تا همواره مسیر زندگی‌مان بسوی خدا باشد، اظهار کرد: انسان با تقوا مردم را به سوی خدا دعوت می‌کند نه بسوی خود؛ دعوت مردم به سوی خداوند تأثیر بسزایی در حل مشکلات کشور خواهد داشت.
امام جمعه سرخرود با اشاره به فرارسیدن شروع ثبت نام انتخابات شوراهای شهر و روستا، افزود: ما به‌عنوان یک شهروند مسلمان ایرانی باید به افرادی رأی بدهیم که توان تصمیم‌گیری، تصمیم‌سازی، قدرت تحلیل و نوآوری داشته باشند.
موسوی آملی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه باید صالحان برای حضور در رقابت‌های انتخاباتی تأیید شوند، عنوان کرد: افرادی باید انتخاب شوند که وفادار به انقلاب اسلامی و میثاق‌های دینی و ملی و به بیت‌المال حساس باشند. در نظر داشته باشیم که از رأی دادن به کسانی که به فضای بی‌اعتمادی و نارضایتی دامن می‌زنند پرهیز کنیم و به افرادی که عاشق خدمت و از شعار به‌دور هستند رأی داده شود.
خطیب جمعه سرخرود با اشاره به مطرح شدن شعار اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال از سوی مقام معظم رهبری در سال 96، بیان کرد: مقام معظم رهبری با مطرح کردن شعار امسال با عنوان «اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال» آن را جزء مطالبات خود و مردم  قرار دادند و از مدیران کلان کشور خواستند تا با کار جهادی و انقلابی، مدیریت انقلابی و کارآمد به حل مشکلات کشور بپردازند.
وی افزود: جمهوری اسلامی ایران متکی به دل‌های میلیون‌ها انسان آزاده است، وقتی ملت ایران یک صدا فریاد مرگ بر آمریکا و اسرائیل را بر زبان می‌آورند، نشانگر اقتدار ملی است که در طول 38 سال انقلاب اسلامی ایران تداوم داشته است. اقتدار جمهوری اسلامی ایران زمانی تثبیت خواهد شد که تولید و اشتغال‌زایی در کشور محقق شود.
امام جمعه سرخرود با تأکید بر حمایت از تولیدات داخلی، یادآور شد: با حمایت و خرید تولیدات داخلی ما می‌توانیم به اقتصاد مقاومتی کمک بسزایی داشته باشیم تا اینکه از وابستگی دور بمانیم.
حمیدرضا گل‌محمدی
captcha