اهدا «یار مهربان» توسط اتوبوس پیک کتاب، به میهمانان نوروزی در تبریز
کد خبر: 3585771
تاریخ انتشار : ۰۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۶

اهدا «یار مهربان» توسط اتوبوس پیک کتاب، به میهمانان نوروزی در تبریز

گروه اجتماعی: مدیرعامل سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تبریز، گفت: براساس برنامه ریزی صورت گرفته توسط سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز، اتوبوس پیک کتاب، «یار مهربان» را به میهمانان شهر تبریز می‌دهد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از آذربایجان‌شرقی، به نقل از سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز، حسین آذرنیا، مدیرعامل سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز، گفت: براساس برنامه ریزی صورت گرفته توسط این سازمان، اتوبوس پیک کتاب، «یار مهربان» را به میهمانان شهر تبریز می‌دهد.
وی، افزود: سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز در پی آن است که با ترویج فرهنگ مطالعه، سرفصل برنامه های فرهنگی امسال خود را بر پایه "پنج دقیقه مطالعه، سهم من از ارتقای سرانه مطالعه شهر" استوار کند.
وی خاطر نشان کرد: سازمان همچنان شعار بنیادین خود را فرهنگ زیربنای توسعه می داند و تلاش‌های خود در طی قریب یک دهه فعالیت مستمر در حوزه فرهنگ شهر و شهروندی را بر این روال برنامه ریزی کرده است.
آذرنیا اظهار کرد: نظر به اهمیت و جایگاه مطالعه در تعالی فرهنگ شهروندی و آگاه سازی شهروندان از این واسطه، سازمان فعالیت‌های خود را با تمرکز بر این موضوع برنامه ریزی نموده است.
مدیرعامل سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تبریز، با اشاره به اهمیت گسترش فرهنگ مطالعه، از فعالیت اتوبوس پیک کتاب برای اجرای برنامه های مفرح در نقاط مختلف شهر سخن گفت و افزود: شخصیت‌های عروسکی مرتبط با کتاب در این برنامه‌ها در نظر گرفته شده اند و طبق برنامه ریزی، کتاب‌های مختلفی هم در این قالب به دست مخاطبان و حاضران در برنامه ها خواهد رسید.
captcha