مشق همدلی قرآنیان در سرفصل بهار
کد خبر: 3585805
تاریخ انتشار : ۱۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۱:۳۵

مشق همدلی قرآنیان در سرفصل بهار

گروه فعالیت‌های قرآنی: قرآنی‌ها روز دوشنبه برای چهارمین سال پیاپی دور هم جمع می‌شوند تا بگویند اگر عرصه فعالیت‌های قرآنی هنوز نبضی دارد و قلبی برای تپش، به یمن مطالبات قرآنی مقام معظم رهبری است. حاضر می‌شوند تا به همه بفهمانند که اگر هنوز حتی اگر کمی فضای شهر زنده از معنویت است از صفای صدای آنهاست که هر صبح و ظهر و شام از مساجد به گوش می‌رسد.

مشق همدلی قرآنیان در سرفصل بهار
به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، در روزهایی که آشفته بازاری از سیاست و هنر و اقتصاد و ورزش و ... تمام روز مردم و تمام فضای رسانه‌ها را تصاحب کرده، قرآنی‌ها بار دیگر فارغ از همه هیاهوها، گرد هم جمع می‌شوند تا همدلی را رنگ واقعیت ببخشند و امسال نیز همچون گذشته پلان، جمع شدن صمیمانه دور هم و از هر دری سخن گفتن را بازی کنند.
در اولین روز کاری سال 96 و همزمان با چهاردهمین روز زنده شدن دوباره طبیعت، جامعه قرآنی کشورمان اعم از قاریان، حافظان، خادمان، مدیران، پژوهشگران، هنرمندان و فعالان قرآنی بار دیگر و بر اساس آئین نیکی که از چند سال پیش توسط ایکنا بنا نهاده شده، در خبرگزاری قرآن گردهم جمع می‌شوند تا بودن در کنار هم و با هم را اندازه‌ای جدید بگیرند.

مشق همدلی قرآنیان در سرفصل بهار

قرآنی‌ها روز چهاردهم فروردین ماه بار دیگر در میعادگاه ایکنا به تمرین همدلی پرداخته و دورهم جمع می‌شوند تا هم دیدارها تازه شود و هم هر آنچه فکر تازه و خواسته تازه در سال جدید است، مطرح کنند تا تغییری در آینده فعالیت‌های قرآنی ایجاد کنند.
جامعه قرآنی در این روز همچون همیشه گرد هم جمع می‌شوند تا خوب‌ترین اتفاقات ممکن برای فعالیت‌های قرآنی را با حرف‌های صمیمی و دلنشین خود البته با زبانی دلسوزانه نقاشی کنند، تا به این ترتیب خوب‌ترین اتفاق قرآنی سال را با این دیدار رقم بزنند.

مشق همدلی قرآنیان در سرفصل بهار
در روز همدلی قرآنی‌ها، همه جمع می‌شوند تا تمام دلخوری‌ها از ناملایمات نثار شده را پشت در بگذارند و همدلی و یک‌رنگی را مشق کنند.
آنها روز دوشنبه حاضر می‌شوند تا بگویند اگر عرصه فعالیت‌های قرآنی هنوز نبضی دارد و قلبی برای تپش، به یمن مطالبات قرآنی مقام معظم رهبری و البته وجود آنهاست. حاضر می‌شوند تا به همه بفهمانند که اگر هنوز حتی اگر کمی فضای شهر زنده از معنویت است از صفای صدای آنهاست که هر صبح و ظهر و شام از  مساجد به گوش می‌رسد.
قرآنی‌ها حالا در چهاردهمین روز فروردین‌ماه، رقم زدن خوب‌ترین رویداد قرآنی آغازین روزهای سال را تمرین می‌کنند تا به همه بگویند خوب‌ترین لحظات همین لحظات با هم بودن است که به عمر آنها اضافه می‌شود.
دیدار نوروزی قرآنیان، دوشنبه، 14 فروردین 96 ساعت 17 به نشانی تهران، خیابان انقلاب، خیابان قدس، خیابان بزرگمهر، خبرگزاری ایکنا برگزار می شود.
captcha