توجه به قرآن و عترت؛ عامل موفقیت و پیشرفت
کد خبر: 3585808
تاریخ انتشار : ۰۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۷

توجه به قرآن و عترت؛ عامل موفقیت و پیشرفت

کانون خبرنگاران نبأ: کارشناس ستاد اقامه نماز گفت: انسان با توجه به قرآن و عترت نه تنها عوامل موفقیت و پیشرفت را به سوی خود جلب می‌کند بلکه موانعی را که مانع رسیدن به مقامات عالی هستند نیز برطرف می‌کند.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ، گفتمان دینی «ن مثل نماز» روز یکشنبه ششم فروردین‌ماه با همکاری ستاد اقامه نماز و سازمان تبلیغات اسلامی،  با حضور جمعی از جوانان و خانواده‌ها در شهرستان چابهار سیستان و بلوچستان برگزار شد.
حجت‌الاسلام محمود لطفیان سرگزی، کارشناس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی قم در جمع تعدادی از یاوران نماز در این نشست گفت: با نماز می‌توان موانع را از سر راه برداشت و به سر منزل مقصود رسید.
وی با اشاره به اینکه انسان با توجه به قرآن و عترت نه تنها عوامل موفقیت و پیشرفت را به سوی خود جلب می‌کند بلکه موانعی را که مانع رسیدن به مقامات عالی هستند نیز برطرف می‌کند افزود: نماز تاریکی را از باطن برطرف می‌کند و دریای رحمت و مغفرت الهی را به سوی آدم می‌گشاید.
لطفیان در پایان با اشاره به ضرورت تقویت باورهای دینی و فرهنگ انتظار گفت: امام زمان(عج) دوستان واقعی خود را نورانی و روشن می‌سازد.
captcha