برنامه‌های قرآنی وزارت جهاد کشاورزی در سال 96
کد خبر: 3585843
تاریخ انتشار : ۰۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۱
عباس خاک تشریح کرد:

برنامه‌های قرآنی وزارت جهاد کشاورزی در سال 96

گروه فعالیت‌های قرآنی: مدیرکل آموزشی ـ عقیدتی وزارت جهاد کشاورزی برنامه‌های قرآنی این وزارتخانه در سال 96 را تشریح کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین عباس خاک، مدیرکل آموزشی ـ عقیدتی وزارت جهاد کشاورزی در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، به تشریح برنامه‌های قرآنی وزارت جهاد کشاورزی ویژه سال 96 پرداخت و با اعلام برنامه‌های مختلف قرآنی این وزارتخانه در سال 96 تصریح کرد: برنامه‌های مختلف قرآنی ویژه سال جاری در نظر گرفته شده است که امیدواریم تمامی این برنامه‌ها در زمان خود اجرایی شود.

مدیرکل آموزشی ـ عقیدتی وزارت جهاد کشاورزی اظهار کرد: برنامه آموزش قرآن کریم در رشته‌های روخوانی و روان خوانی ویژه کارکنان و خانواده ایشان، برگزاری دوره‌ آموزشی مفاهیم و ترجمه قرآن و برنامه دوره آموزشی تفسیر قرآن کریم از برنامه‌های در نظر گرفته شده وزارت جهاد کشاورزی ویژه سال جاری است.

خاک ادامه داد: برگزاری محافل انس با قرآن کریم، تجهیز دارالقرآن الکریم، تجهیز و زیباسازی نمازخانه، تجلیل از فالان استان‌ها و سازمان‌های تابعه وزارت جهاد کشاورزی، برگزاری دوره آموزشی آموزش و تصحیح نماز به صورت غیر حضوری و برگزاری مسابقه رمضانیه از دیگر برنامه‌های در نظر گرفته شده برای سال 96 خواهد بود.

مدیرکل آموزشی ـ عقیدتی وزارت جهاد کشاورزی تصریح کرد: برگزاری مسابقه خاطره نویسی، مسابقه عکس، تشکیل بانک اطلاعات نماز و برگزاری مسابقه نقاشی ویژه کودکان نیز از دیگر برنامه‌هایی است که برای سال 96 در مجموعه وزارت جهاد کشاورزی در نظر گرفته شده است.

وی در ادامه سخنان خود در این زمینه تصریح کرد: برگزاری دوره آموزشی غیر حضوری(مجازی)، برگزاری کارگاه مهارت‌های زندگی (ویژه بانوان و همسران همکار)، برگزاری دوره آموزشی رابطان ستادی حوزه نمایندگی ولی فقیه و برگزاری دوره آموزشی شیوه های دعوت فرزندان به نماز نیز دیگر برنامه‌های اجرایی در سال 96 خواهد بود.

مدیرکل آموزشی ـ عقیدتی وزارت جهاد کشاورزی گفت: همچنین، اجرای دوره آموزشی آداب، احکام و آثار نماز، دوره آموزشی تربیت مربی نماز در سطوح مقدماتی و تکمیلی، برگزاری دوره آموزشی تربیت مربی قرآن و نیز دوره آموزش زکات از برنامه‌هایی خواهد بود که طی سال جاری اجرا خواهد شد.

خاک در ادامه سخنان خود در این زمینه تصریح کرد: برگزاری دوره آموزشی ارتقای سطح علمی روحانیون حوزه نمایندگی، برگزاری دوره آموزشی با موضوعات کشاورزی در قرآن، برگزاری دوره آموزشی با موضوع شعار سال، برگزاری دوره آموزشی مسئولان حوزه نمایندگی ولی فقیه و نیز برگزاری مراسم جشن اعیاد، شهادت وفات و ... نیز از برنامه‌هایی است که طی سال 96 اجرایی می‌شود.

مدیرکل آموزشی ـ عقیدتی وزارت جهاد کشاورزی در پایان سخنان خود اظهار کرد: همچنین، تجهیز کتابخانه‌، برگزاری نمایشگاه کتاب به ویژه کتاب‌های دینی و مذهبی و نیز برگزاری مراسم جشن تکلیف ویژه دختران و پسران برنامه‌های دیگر اداره آموزشی ـ عقیدتی وزارت جهاد کشاورزی در سال جاری خواهد بود.

captcha