استقبال گسترده زائران از نمایشگاه «چرا حجاب؟» در آستان پنج امامزاده(ع)
کد خبر: 3585911
تاریخ انتشار : ۰۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۹

استقبال گسترده زائران از نمایشگاه «چرا حجاب؟» در آستان پنج امامزاده(ع)

گروه فعالیت های قرآنی: مسئول فرهنگی آستان مقدس پنج امامزاده(ع) گفت: نمایشگاه نوروزی «چرا حجاب؟» در این بقعه متبرکه با استقبال گسترده خانواده‌ها به ویژه دختران و بانوان روبرو شده است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از قم، حجت‌الاسلام سید محسن زهراپور با اشاره به برپایی خیمه معرفت نوروزی در آستان مقدس پنج امامزاده(ع) اظهار کرد: این خیمه دارای دو غرفه پاسخگویی به مسائل شرعی و اعتقادی و کودک و نوجوان است.
وی افزود: دو نفر از مبلغان روحانی اداره کل اوقاف استان قم در این غرفه‌ها، مشغول ارائه خدمات فرهنگی به زائران و گردشگران نوروزی هستند.
مسئول فرهنگی آستان مقدس پنج امامزاده(ع) با بیان اینکه خیمه معرفت برپا شده در این مکان نورانی طی ایام نوروز در دو نوبت صبح و عصر دایر خواهد بود گفت: صبح‌ها از ساعت 9 تا اذان ظهر و عصرها از 15 تا پاسی از شب، پذیرای خیل عظیم علاقمندان به معارف ناب اهل بیت(ع) در این خیمه معرفت هستیم.
وی ادامه داد: نمایشگاهی با عنوان «چرا حجاب؟» با موضوع فلسفه حجاب اسلامی و لزوم استفاده از حجاب کامل توسط دختران و زنان، بخش‌های مختلف این نمایشگاه را تشکیل می‌دهند؛ این نمایشگاه با استقبال گسترده خانواده‌ها روبرو شده است.
زهراپور یادآوری کرد: در طول ایام عید تاکنون علاوه بر مسافرانی از شهرهای مختلف ایران، شاهد حضور زائرانی از دیگر کشورهای اسلامی همچون هند، پاکستان و لبنان در این بقعه متبرکه و بهره‌مندی آنها از خدمات فرهنگی خیمه معرفت طرح آرامش بهاری هستیم.
captcha