دیدار نوروزی قاريان با اساتيد پیشکسوت
کد خبر: 3585917
تاریخ انتشار : ۰۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۰:۰۵

دیدار نوروزی قاريان با اساتيد پیشکسوت

گروه فعالیت‌های قرآنی: جمعی از اساتید و قاریان برجسته و بین‌المللی مشهد روز گذشته با حضور در منزل دو تن از اساتید پیشکسوت قرآن مشهدی به دیدار نوروزی پرداخته و سال نو را به اساتید خود تبریک گفتند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، جمعی از قاریان و اساتید برتر مشهد در هفتمین روز از سال نو به دیدار دو پیشکسوت قرآنی این شهر یعنی استاد محمود فرقانی، استاد پیشکسوت قرآن و استاد احمد مهرمشهدی(افخمی)، مؤذن پیشکسوت مسجد گوهرشاد رفتند و فرا رسیدن سال 1396 را به آنان تبریک گفته و تجدید دیدار کردند.
دیدار نوروزی قاريان با اساتيد پیشکسوت مشهد
دیدار نوروزی قاریان و اساتید برجسته قرآن با حضور سیدمرتضی و سیدمجتبی سادات فاطمی از اساتید قرآن شهر مشهد، محمد، حمید و حامد شاکرنژاد و سیدمهدی موسوی، قاریان ممتاز کشوری و بین‌ا‌لمللی و امید حسینی نژاد از قاریان جوان و ممتاز کشور در منزل استاد فرقانی و استاد افخمی انجام شد و شاگردان مکتب قرآن فرا رسیدن سال نو را به اساتید پیشکسوت خود تبریک گفتند.
این جمع از قاریان و اساتید قرآن مشهدی که روزی پای درس و جلسات قرآنی اساتید پیشکسوت خود نشسته و مراحل قرائت قرآن را تا حد ممتاز آن ادامه دادند، با حضور در منزل اساتید پیشکسوت خود به یادآوری خاطرات و بیان لطایفی از جلسات و آموزش‌های قرآنی خود پرداخته و از تلاش و زحمات اساتید پیشکسوت خود قدردانی کردند.
دیدار نوروزی قاريان با اساتيد پیشکسوت مشهد
تجدید دیدار در آغاز سال نو باعث شادی آفرینی و بهانه‌ای برای تشکر و قدردانی قرآنیان شهر مشهد از اساتید پیشکسوت خود بود که با استقبال، تقدیر و تشکر اساتید پیشکسوت همراه شد.
دیدار نوروزی قاريان با اساتيد پیشکسوت مشهد
یادآورمی‌شود، استاد محمود فرقانی و استاد احمد مهرمشهدی(افخمی) از قاریان و مؤذنان برجسته و پیشکسوت فعال در شهر مشهد بودهاند که تا کنون قاریان و شاگردانی برتر و متعددی را تحویل جامعه قرآنی کشور داده و نقش مؤثر در پیشرفت قرائت قرآن در کشور اسلامی ایران داشته‌اند.
captcha