آمادگی آستان امامزادگان استان تهران در روز طبیعت
کد خبر: 3585927
تاریخ انتشار : ۰۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۹

آمادگی آستان امامزادگان استان تهران در روز طبیعت

گروه جامعه: کارشناس فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان تهران گفت: ‌در روز طبیعت، آستان تمام امامزادگان، آماده ارائه خدمات از قبیل دادن چادر مسافرتی برای اسکان و مشاوره به مردم هستند.

به گزارش خبرگزاری بین‌الملی قرآن(ایکنا)، نجار صادقی‌، کارشناس فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان تهران در مورد آمادگی کامل آستان امامزادگان استان تهران در میزبانی مردم در روز طبیعت گفت: در روز 13 فروردین یا روز طبیعت تمام امامزادگان آماده ارائه خدمات از قبیل دادن چادر مسافرتی برای اسکان و مشاوره به مردم هستند.
وی همچنین با اشاره به برخی از برنامه‌های امامزادگان استان تهران در روز جمهوری اسلامی افزود: در روز 12 فروردین نیز روحانیون در بقاع متبرکه برای مردم سخنرانی می‌کنند و به آن‌ها مشاوره می‌دهند.
نجار صادقی ‌در مورد بازرسی‌های سرزده از امامزادگان استان تهران در ایام نوروز گفت:در این ایام از امامزادگانی که در طرح آرامش بهاری حضور داشتند به صورت سرزده بازرسی شد و اگر کمی و کاستی وجود داشت به مسئولان امامزاده تذکر داده شد.
کارشناس مسئول فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان تهران افزود: ‌خدمات ارائه شده در حد مطلوب است. در طرح آرامش بهاری سال به سال نحوه خدمات‌دهی رو به بهبود است و ما با نظارت مستمر در جهت رشد کمی و کیفی خدمات گام برمی‌داریم.
captcha