حرکت و عمل به قرآن عالی‌ترین شکل اندیشه است
کد خبر: 3585928
تاریخ انتشار : ۰۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۶

حرکت و عمل به قرآن عالی‌ترین شکل اندیشه است

کانون خبرنگاران نبأ: امام جمعه نیک‌شهر گفت: حرکت و عمل به قرآن عالی‌ترین شکل اندیشه است و شکر و صبر و تلاش در مشکلات، صیقل دهنده توانمندی‌های انسان است.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ، گفتمان دینی «مهدی فروغ ولایت» عصر روز دوشنبه هفتم فروردین در جوار حرم مطهر شهدای گمنام نیک‌شهر سیستان و بلوچستان برگزار شد.
حجت‌الاسلام احمد لطفیان سرگزی، امام جمعه شهرستان نیک‌شهر سیستان و بلوچستان در این مراسم گفت: دعا جایگاهی بس ارجمند در میان آموزه‌های شیعی داراست، بخشی گسترده از ادب والای شیعه، اختصاص به کتاب های دعایی دارد.
وی افزود: ولایت فقیه جامع الشرایط از افتخارات شیعه است، از خطوط اصلی تبلیغات دشمن این است که با ایجاد تفرقه نقاط ضعف کوچک را بزرگنمایی می‌کند، خواص هدف آماج دشمن هستند باید مراقب باشند، کسانی که نغمه شوم جدایی دین از سیاست را سر می‌دهند سیاست را از اخلاق نیز جدا می‌دانند در حالی که قرآن کریم و نهج‌البلاغه تابلو حکومت مهدوی(عج) است.
 امام جمعه نیک‌شهر ادامه داد: بی شک وقوع انقلاب قرآنی بی بدیل‌ترین رخداد قرن بیستم بشمار می‌رود و نسیمی از بهشت اخلاق و عرفان است، رهاورد ایمان و تقوی، شهود و شهادت است، ایمان همانند نور، حالات و مراتب شدید و ضعيف و کم و زیاد دارد و ایمان حقیقی در پی تسلیم محض شدن در برابر امر و اراده خدا و رسول خدا(ص) پدید می‌آید.
وی با اشاره به بحران معنویت در غرب گفت: حرکت و عمل به قرآن عالی‌ترین شکل اندیشه است و شکر و صبر و تلاش در مشکلات، صیقل دهنده توانمندی‌های انسان است.

captcha