حضور بیش از ۳ هزار زائر نوروزی در کارگاه آموزش طب اسلامی
کد خبر: 3585937
تاریخ انتشار : ۰۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۴

حضور بیش از ۳ هزار زائر نوروزی در کارگاه آموزش طب اسلامی

گروه اجتماعی: سرپرست معاونت فرهنگی مسجد مقدس جمکران از غرفه‌ها طب اسلامی در ۵ روز اول سال را بالغ بر ۳ هزار نفر عنوان کرد و افزود: در این ایام ۳۲هزار و ۶۵۸ نفر نیز از نمایشگاه کتاب مسجد مقدس جمکران بازدید کردند.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از قم، ابراهیم صدوقی با اشاره به اینکه به طور میانگین هر شب ۷ هزار نفر در مسجد مقدس جمکران اسکان دارند اظهار داشت: مراجعه روزانه ۷۷۰ نفر به کارگاه‌های آموزش تخصصی نشان دهنده استقبال چشمگیر از این اقدامات است.
سرپرست معاونت فرهنگی مسجد مقدس جمکران بازدید از نمایشگاه طب اسلامی در ۵ روز اول سال را بالغ بر ۳ هزار نفر عنوان کرد و افزود: در این ایام ۳۲هزار و ۶۵۸ نفر نیز از نمایشگاه کتاب مسجد مقدس جمکران بازدید کردند.
وی تعداد مراجعه کنندگان به مرکز گل نرگس را ۱۸۵۴۵ نفر عنوان کرد و گفت: همچنین در ایام نوروز ۲۳۸۵ نفر اثر هنری از غرفه مشق عهد دریافت کردند.
صدوقی به استقبال زائران و مسافران نوروزی از طرح هر زائر یک آمر به معروف اشاره کرد و یادآور شد: از ابتدای اجرای این طرح بیش از ۱۳۰۰ نفر در این طرح ثبت نام کرده اند.
صدوقی در ادامه از انتقال موزه فقه و زندگی به مسجد مقدس جمکران خبر داد و تصریح کرد: با تلاش‌های صورت گرفته، نیمه شعبان امسال با اجرای برنامه‌های ویژه‌ و بدیع متفاوت تر از سال‌های گذشته خواهد بود.
captcha