750 هزار زائر در بقاع خوزستان حضور یافت
کد خبر: 3585941
تاریخ انتشار : ۰۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۵
در هفته نخست فروردین؛

750 هزار زائر در بقاع خوزستان حضور یافت

گروه اجتماعی: حجت‌الاسلام فرهادی‌نژاد با بیان اینکه بقاع متبرکه استان تا 6 فروردین‌ماه میزبان 750 هزار زائر بوده‌اند، گفت: ارائه خدمات به زائران و اسکان آنها در خوزستان تا 15 فروردین ادامه دارد.

حجت‌الاسلام مرتضی فرهادی‌نژاد معاون فرهنگی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان خوزستان در در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا (از خوزستان، اظهار کرد: همزمان با آغاز تعطیلات سال نو زائران و مسافران از سراسر کشور در بقاع متبرکه استان خوزستان حضور یافتند.

وی با بیان اینکه بقاع متبرکه استان تا 6 فروردین‌ماه میزبان 750 هزار نفر بوده و 3 هزار نفر نیز اسکان داده شدند،‌ گفت: بقاع شاخص استان همچون آستان علی‌بن مهزیار اهوازی، دانیال نبی در شوش، سبزقبا دزفول، سلطان ابراهیم ایذه، مقام صاحب‌الزمان شوشتر، امامزاده عبدالله، محمدبن زید و... بیشترین میزان زائر را داشتند.

فرهنگی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان خوزستان افزود: میزان زائران واردشده به استان در نوروز امسال در مقایسه با سال گذشته کاهش داشته که به دلیل آلودگی هوا بوده است.

فرهادی‌نژاد گفت: هم اکنون طرح آرامش بهاری در 15 بقعه استان خوزستان با برپایی 30 خیمه معرفت درحال اجرا است. از هم استانی‌ها می‌خواهم با حضور بیشتر در بقاع متبرکه استان بعد فرهنگی را که اساس کارها و فعالیت‌های ما است، تقویت کنند. حمایت مردم تنها در جنبه مالی و اقتصادی نیست بلکه آنها می‌توانند با حضور خود در بقاع به ارتقا بعد فرهنگی کمک کنند.

captcha