برپایی ایستگاه نوروزی در شهر صمصامی با برنامه‌های مختلف اسلامی
کد خبر: 3585942
تاریخ انتشار : ۰۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۰

برپایی ایستگاه نوروزی در شهر صمصامی با برنامه‌های مختلف اسلامی

کانون خبرنگاران نبأ: مسئول گروه تبلیغی جهادی پیام رسان کربلا از برپایی ایستگاه نوروزی این گروه با تلاش روحانیون بومی در ایام نوروز در شهر گردشگری صمصامی خبر داد.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ حجت الاسلام نادر نظرپور، مسئول گروه تبلیغی جهادی پیام رسان کربلا گفت: به منظور بهره‌مندی گردشگران و مسافران نوروزی از برنامه‌های فرهنگی، ایستگاه نوروزی با تلاش روحانیون بومی گروه پیام‌ رسان کربلا و نوجوانان و جوانان در ورودی شهر صمصامی برپا شد.
وی افزود: ایستگاه نوروزی شهر صمصامی در ایام نوروز برنامه‌هایی  همانند مشاوره، برنامه‌های متنوع فرهنگی کودک و نوجوان، پاسخ به سوالات شرعی و مسابقات فرهنگی برای گردشگران و مهمانان نوروزی را ارائه می‌دهد.
مسئول گروه تبلیغی جهادی پیام رسان کربلا ادامه داد: یک مبلغ دینی باید در همه وقت چه ایام تعطیل و چه غیر تعطیل به امر تبلیغ دین بپردازد که روحانیون گروه پیام رسان کربلا بیشتر برنامه‌های تبلیغی خود را در ایام مختلف سال در شهر صمصامی و روستاهای پراکنده بخش صمصامی برگزار می‌کنند.
یادآور می‌شود، شهر صمصامی از توابع  استان چهارمحال و بختیاری در ۵۰ کیلومتری شهر چلگرد واقع شده و با طبیعت بکر و سرسبز و دارا بودن شیلات ماهی متعدد و آب و هوای خنک مکانی مناسب برای مهمانان شهرستان کوهرنگ است.









مهری بابادی
captcha