برنامه‌های مرکز فرهنگی دفاع مقدس دزفول در نوروز
کد خبر: 3585945
تاریخ انتشار : ۱۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۱

برنامه‌های مرکز فرهنگی دفاع مقدس دزفول در نوروز

گروه فرهنگی: مدیر مرکز فرهنگی دفاع مقدس دزفول درباره برنامه‌های این مرکز فرهنگی در ایام نوروز پرداخت.

سرهنگ بهزاد جولایی مدیر مرکز فرهنگی دفاع مقدس دزفول در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خوزستان به بیان برنامه‌های این مرکز در ایام نوروز پرداخت و گفت: در سال جدید برنامه تحلیل شخصیت شهید حسین ناجی دوم فروردین ماه برگزار شد. این شهید از پاسداران اول انقلاب و مسئول ستاد ذخیره سپاه در دزفول بود.

وی گفت: ستاد ذخیره سپاه یک پدیده منحصر به فردی بود که شهید ناجی آن را در دزفول دنبال می‌کرد و در آن به تربیت افراد برای آینده می‌پرداخت.

سرهنگ جولایی گفت: در این مراسم که با حضور امام جمعه دزفول و عموم مردم برگزار شد، دکتر سنگری از دوستان شهید ناجی درباره شخصیت مردمی، عرفانی و مذهبی شهید سخن گفت.

مدیر مرکز فرهنگی دفاع مقدس دزفول ادامه داد: همچنین روز گذشته 7 فروردین‌ماه کتاب «از آن هجده ماه و هفت روز» رونمایی شد. این کتاب به نویسندگی شهلا آبنوس(دینوی زاده) و توسط انتشارات برکه خورشید به چاپ رسیده است. این کتاب خاطرات نویسنده درباره پرستاری از مجروحان و جانبازان جنگ تحمیلی است.

وی گفت: این برنامه در سالن آمفی تئاتر سردار شهید احمد سوداگر مرکز فرهنگی دفاع مقدس برگزار شد.

سرهنگ جولایی همچنین از بازید سردار ادیبی دبیر اجرایی ستاد راهیان نور کشور و سردار کارگر رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کشور از مرکز فرهنگی دفاع مقدس دزفول خبر داد و گفت: در این دیدار توضیحاتی درباره عملیات اجرایی ساختن باغ موزه دفاع مقدس ارائه شد و مقرر شد تجهیزات سخت افزاری سالن‌های موزه تأمین شود.

وی اعلام کرد: پیش بینی می‌شود اگر تجهیزات فراهم شود، باغ موزه 4 خرداد افتتاح شود.

مدیر مرکز فرهنگی دفاع مقدس دزفول درباره حضور کاروان‌های راهیان نور در دزفول گفت: دزفول هنوز به طور رسمی در مسیر کاروان‌های راهیان نور قرار نگرفته است. پیشنهاد کردیم که فضایی گردشگری دفاع مقدس در دزفول فراهم شود. در این راستا مکان‌هایی شناسایی می‌شود. مبدأ و مقصدی برای کاروان‌های راهیان نور تعیین می‌شود، البته این کار نیازمند خردجمعی مدیران شهری دارد.

captcha