ثبت‌نام بزرگترین اعتكاف جوانان كشور از 14 فروردین‌ماه آغاز می‌شود
کد خبر: 3585970
تاریخ انتشار : ۰۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۱

ثبت‌نام بزرگترین اعتكاف جوانان كشور از 14 فروردین‌ماه آغاز می‌شود

گروه اجتماعی: ثبت‌نام بزرگترین اعتكاف جوانان كشور متعلق به كانون فرهنگی رهپویان وصال با حضور قریب 10 هزار نفر از جوانان از 14 فروردین‌ماه جاری آغاز می‌شود.

احد پاریابی، مدیر روابط عمومی كانون فرهنگی رهپویان وصال شیراز در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایكنا) از فارس، با بیان این كانون همانند سال‌های گذشته بزرگترین اعتكاف جوانان كشور در ایام‌البیض برگزار می‌كند، افزود: پیش‌بینی ما برای این مراسم معنوی همانند سال‌های گذشته قریب 10 هزار نفر از جوانان این مرز و بوم است.

وی زمان آغاز ثبت‌نام در مراسم معنوی اعتكاف این كانون را از 14 فروردین‌ماه جاری اعلام كرد و افزود:‌ متقاضیان طی روزهای 14 تا 17 فروردین‌ماه جاری مهلت دارند از طریق مراجعه به محل كانون واقع در شیراز، بلوار پاسداران، خیابان شهید آقایی، حسینیه سیدالشهدا و یا از طریق سایت مؤسسه (ویژه متقاضیان غیر ساكن شیراز) ثبت‌نام كنند.

پاریابی با بیان اینكه متقاضیان از ساعت 9 صبح تا ساعت 19 می‌توانند به محل كانون برای ثبت‌نام مراجعه كنند، گفت: مدارك مورد نیاز برای ثبت‌نام اعتكاف یك قطعه عكس، یك كپی شناسنامه و مبلغ 45 هزار تومان است.

مدیر روابط عمومی كانون فرهنگی رهپویان وصال شیراز با یادآوری اینكه اعتكاف امسال طی روزهای 22 تا 24 فروردین‌ماه برگزار خواهد شد، گفت: محل برگزاری این اعتكاف در دو بخش بانوان و آقایان واقع در مصلی پیشین نماز جمعه شیراز (مسجد نو) است اما در عین حال ما یكسری خدمات فرهنگی خود را از قبیل معرفی سخنران و اساتید و مداحان را به 8 مسجد میزبان اعتكاف شیراز نیز ارائه خواهیم داد یعنی این تعداد مسجد نیز تحت مدیریت ما اقدام به برگزاری اعتكاف می‌كنند.

وی ادامه داد: برای تبلیغ ثبت‌نام معتكفان در مراسم معنوی اطلاع‌رسانی مناسبی از طریق رسانه‌های گروهی انجام دادیم البته بهترین كار تبلیغ چهره به چهره است یعنی معتكفانی كه سال‌‌های گذشته در مراسم ما شركت كرده‌اند، بهترین مبلغ برای جذب معتكفان دیگر هستند.

پاریابی در ادامه به تشریح برنامه‌های اعتكاف این كانون پرداخت و گفت: عصر روز 21 فروردین‌ماه جاری معتكفان پذیرش می‌شوند و از این زمان تا روز 22 فروردین اقدام به برگزاری جشن ولادت حضرت علی(ع) و گرامیداشت روز پدر خواهیم كرد.

وی، برگزاری یادواره شهدای كانون رهپویان وصال، برپایی محفل انس با قرآن با تلاوت قاریان ملی و بین‌المللی، اجرای اعمال ام داوود(ع) و ویژه برنامه سالروز شهادت حضرت شاهچراغ(ع) را از جمله برنامه‌های جانبی این مراسم در ایام اعتكاف عنوان كرد.

مسئول روابط عمومی كانون رهپویان وصال شیراز اظهار كرد: همچنین در طول برگزاری اعتكاف یكسری غرفه‌های نمایشگاهی از واحدهای مختلف كانون نیز در محل اعتكاف برپا می‌شوند كه در آن‌ها محصولات مختلف كانون و همچنین معرفی فعالیت‌های آن صورت می‌گیرد ضمن اینكه در طول برگزاری اعتكاف برنامه‌های جانبی مختلفی نظیر حلقه‌های معرفتی و قرآنی، نشست‌های دانشجویی و دانش‌آموزی را برگزار خواهیم كرد.

captcha