تسلیت رئیس‌جمهور در پی درگذشت پدر شهیدان عاصمی
کد خبر: 3586106
تاریخ انتشار : ۱۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۰:۳۰

تسلیت رئیس‌جمهور در پی درگذشت پدر شهیدان عاصمی

گروه سیاست و اقتصاد: رئیس جمهور در پیامی با تسلیت درگذشت مرحوم محمد عاصمی پدر شهیدان والامقام علیرضا و عباس عاصمی، از درگاه خداوند متعال برای آن مرحوم رحمت واسعه و همنشینی با فرزندان شهیدش و برای بازماندگان صبر و اجر مسئلت کرد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست جمهوری، حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی، رییس جمهور کشورمان در پیامی درگذشت اسوه ایثار و نیکوکاری مرحوم حاج محمد عاصمی، پدر شهیدان والامقام سردار علیرضا و عباس عاصمی از دلاورمردان دوران حماسه و جهاد را تسلیت گفت.
متن پیام رئیس جمهور به این شرح است:
بسم‏ الله الرحمن الرحيم
انَّا للّه وإِنّا إِلَیهِ رَاجِعُونَ
درگذشت اسوه ایثار و نیکوکاری مرحوم حاج محمد عاصمی، پدر بزرگوار شهیدان والامقام سردار علیرضا و عباس عاصمی از دلاورمردان دوران حماسه و جهاد، موجب تألم خاطر شد.
این پدر وارسته با ایمانی راسخ به آموزه ‏های اسلامی، علاوه بر تقدیم فرزندان دلبندش به اسلام و انقلاب، در طول عمر پربرکت خود، منشأ خدمات ماندگاری به کشور و جامعه بود.
اینجانب مصیبت وارده را به خانواده محترم آن مرحوم، همرزمان، مردم شریف استان خراسان رضوی و بویژه شهرستان کاشمر صمیمانه تسلیت می‏گویم و از درگاه خداوند رحمان برای ایشان علو درجات و همجواری با فرزندان شهیدش و برای عموم بازماندگان صبر و اجر مسألت ‌دارم.
یادآور می‌شود، حاج محمد عاصمی پدر سرداران شهید علیرضا و عباس عاصمی صبح 9 فروردین ماه در سن 82 سالگی بر اثر کهولت سن و تحمل دوره‌ای از بیماری سخت که در بیمارستان شهید مدرس کاشمر بستری بود، دار فانی را وداع گفت و به فرزندان شهیدش پیوست.
captcha