پیام حجت الاسلام و المسلمین شهیدی در پی درگذشت پدر شهیدان عاصمی
کد خبر: 3586119
تاریخ انتشار : ۱۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۷

پیام حجت الاسلام و المسلمین شهیدی در پی درگذشت پدر شهیدان عاصمی

گروه شهرستان ها: نماینده ولی فقیه، معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با صدور پیامی درگذشت پدر شهیدان سرافراز «علیرضا و عباس عاصمی» را تسلیت گفت و از خداوند متعال علو درجات برای آن عزیز سفر کرده و صبر جمیل برای بازماندگان مسألت کرد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی و به نقل از «ایثار»، متن پیام حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی شهیدی به این شرح است:
انالله و انا الیه راجعون
خانواده محترم شهیدان گرانقدر عاصمی
سلامٌ علیکم
مرحوم «حاج محمد عاصمی» پدر شهیدان سرافراز «سردار علیرضا و عباس عاصمی» سبکبال پرگشود و به سوی معبود خود شتافت. به روح این عزیز  سفرکرده به ملکوت و ارواح تابناک فرزندان شهیدش درود می‌فرستم. پدری که خالصانه و برای رضایت حضرت حق از فرزندان برومند و عزیزترین سرمایه‌های خویش گذشت تا روح قدسی آن طائران ملکوت، حافظ و پاسدار نظام و میهن اسلامی‌مان باشد.
ضمن عرض تسلیت و همدردی با شما خانواده محترم، از خداوند متعال علو درجات برای آن عزیز سفر کرده و صبر جمیل برای بازماندگان مسألت می‌نمایم. ان شاءاللّه روح بلند آن مرحوم در بالاترین مراتب بارگاه قدسی با سالار و سرور شهیدان محشور و همجوار گردد.
سید محمدعلی شهیدی
همچنین در پیام دیگری نیز محمدرضا خباز استاندار سمنان به مناسبت ارتحال حاج محمد عاصمي پیامی بدین شرح صادر نمود؛
بسم الله الرحمن الرحیم
الَّذِینَ إِذَا أَصَابَتْهُم مُّصِیبَةٌ قَالُواْ إِنَّا لِلّهِ وَإِنَّإِالَیْهِ رَاجِعونَ
خانواده معزز عاصمی
سلام علیکم بما صبرتم
ضایعه درگذشت بزرگ مردی از تبار خوبان و دلسوختگان که استواری همتش بر کوه طعنه زده و طلیعه آفتاب انقلاب اسلامی ایران  پرتوئی از وجود اوست، درد جانکاهی است که درمانی برای آن نخواهد بود.
 ( حاج محمد عاصمی) پدر بزرگوار سردار رشید اسلام شهید علیرضا عاصمی و شهید عباس عاصمی  که  فرزندانش را اسماعیل وار برای آرمان‌های نظام اسلامی، بهشتی کرد، بی شک در جنت ابدی مهمان فرزندان غیورش خواهد بود.
 در این مجال آسمانی شدن نیک مردی که نامش در آسمان‌ها بی شک مشهورتر از زمین است را به همسر صبور و فرزندان محترم آن بزرگوار و مردم متدین و مؤمن شهرستان کاشمر تسلیت عرض نموده  و برای آن عزیز سفر کرده آمرزش و علو درجات و برای بازماندگان صبر جزیل مسألت دارم.
یادآوری می‌شود؛ پیکر پدر شهیدان عاصمی  پنج شنبه 10 فروردین ماه از مقابل هیئت ابوالفضلی  تشییع و در کنار فرزندان شهیدش در گلزار شهدای آرامگاه شهید مدرس به خاک سپرده شد.
مرحوم محمد عاصمی در سال 1313 متولد شد ودر روز چهارشنبه نهم فروردین ماه آبان ماه در سن 82 سالگی براثر بیماری در بیمارستان شهید مدرس شهرستان کاشمر درگذشت.

captcha