امضای تفاهم نامه همکاری بین سازمان فرهنگی، اجتماعی شهرداری و تبلیغات اسلامی یزد
کد خبر: 3586143
تاریخ انتشار : ۱۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۳
در راستای توسعه و ترویج آموزه های قرآنی:

امضای تفاهم نامه همکاری بین سازمان فرهنگی، اجتماعی شهرداری و تبلیغات اسلامی یزد

گروه فعالیت های قرآنی: تفاهم نامه همکاری بین سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد و اداره تبلیغات اسلامی شهرستان یزد در راستای توسعه و ترویج آموزه های قرآنی امضا شد.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآنی(ایکنا) از یزد، در راستای توسعه و ترویج آموزه های قرآنی و توجه ویژه به فهم معارف قرآنی و تدبر آن در جامعه اسلامی، تفاهم نامه ای با حضور حجت الاسلام سلطانی، رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان یزد و محمدرضا پیرنیا مدیرعامل سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد به منظور برقراری جلسه دائمی تفسیر قرآن کریم با بیان استاد محمدرضا شایق که در محل فرهنگسرای شهرداری برگزار خواهد شد، جهت استفاده عموم به امضاء طرفین رسید.
محمدرضا پیرنیا، مدیرعامل سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد در حاشیه امضای این تفاهم نامه با بیان این که افزایش تعداد مفسر قرآن در شهر یزد که بیان شیوا داشته باشد ضروری است تصریح کرد:  سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد آماده هر گونه همکاری با سازمان تبلیغات اسلامی را برای اجرای برنامه های فرهنگی در راستای توسعه و ترویج آموزه های قرآنی در  این شهر است.
پیرنیا تصریح کرد: نماز خانه، مکان برگزاری جلسات و مهیا نمودن ملزومات آن، اطلاع رسانی و... از دیگر ظرفیت های سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد است که برای پیشبرد اهداف قرآنی  در اختیار اداره تبلیغات اسلامی شهرستان یزد در راستای اجرای دین مهم قرار داده می شود.
captcha