خدمت‌رسانی به مردم در ایام تعطیل ثواب مضاعفی دارد
کد خبر: 3586150
تاریخ انتشار : ۱۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۷
نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین:

خدمت‌رسانی به مردم در ایام تعطیل ثواب مضاعفی دارد

گروه اجتماعی: نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین بیان کرد: خدمت‌رسانی نیروهای هلال‌احمر در ایام تعطیل ثواب مضاعفی دارد و هرکسی که برای رضای الهی وقت خود را درراه خدمت به هم‌وطنان خود اختصاص می‌دهد، نزد خدای متعال مأجور خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از قزوین و به نقل از دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در استان آیت‌الله عبدالکریم عابدینی نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین بعدازظهر روز گذشته با حضور حمید ره‌انجام، مدیرعامل هلال‌احمر قزوین از نیروهای پست‌های ایمنی و سلامت مسافرین و اکیپ‌های امداد نجات جمعیت هلال‌احمر استان قزوین دیدار کرد.
آیت‌الله عابدینی در این دیدار نوروزی اظهار کرد: تعطیلات نوروز ایامی است که اکثر مردم به فکر مسافرت و گذراندن یک تعطیلات مناسب و خوب هستند؛ اما در این میان نیز عده‌ای دیگر به فکر خدمت‌رسانی به مردم هستند.
وی افزود: نیروهای امدادی هلال‌احمر در ایام نوروز به‌جای رفتن به تعطیلات و تفریح به دنبال خدمت‌رسانی به مردم هستند تا نظم و امنیت و آرامش در استان فراهم شود که این رویکرد یک خدمت ارزشمند است.
نماینده ولی‌فقیه در قزوین عنوان کرد: خدمت‌رسانی نیروهای هلال‌احمر در ایام تعطیل ثواب مضاعفی دارد و هرکسی که برای رضای الهی وقت خود را درراه خدمت به هم‌وطنان خود اختصاص می‌دهد، نزد خدای متعال مأجور خواهد بود.
وی بیان کرد: امروز ما برای عرض خدا قوت به دوستان هلال‌احمر آمدیم تا از لطفی که خدای متعال به این عزیزان دارد، بهره‌مند شویم.
امام‌جمعه قزوین در توصیه‌ای به رانندگان اظهار کرد: به‌طور یقین این انتظاری بجاست که همه مسافران و رانندگان در این ایام با رعایت قوانین جان خود و دیگران را حفظ کنند تا شیرینی سفر و تفریح نوروزی با اتفاقات ناگوار تلخ و ناگوار نشود.
گفتنی است همچنین آیت‌الله عابدینی با حضور در پست ایمنی و سلامت نوروزی فلکه مینودر قزوین و با امضاء میثاق نامه، به کمپین ملی"نه به حوادث جاده‌ای" پیوست.
captcha