اولین جلسه قرآن سال 96 در جوار حرم عبدالعظیم(ع) + صوت و عکس
کد خبر: 3587048
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۵

اولین جلسه قرآن سال 96 در جوار حرم عبدالعظیم(ع) + صوت و عکس

گروه جلسات و محافل: اولین جلسه آموزش قرآن محمد برخورداری، قاری و مبتهل ممتاز کشورمان، در سال 1396 با حضور قاریان و حافظان قرآن در صحن عتیق آستان عبدالعظیم(ع) برگزار شد.

نشود///اولین جلسه قرآن در جوار آستان عبدالعظیم(ع)+صوت و عکس

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، اولین جلسه آموزش قرآن محمد برخورداری، قاری و مبتهل ممتاز کشورمان، در سال 1396 دوشنبه، 14 فروردین ماه با حضور قاریان و حافظان قرآن در صحن عتیق آستان عبدالعظیم(ع)، مسجد جامع شهرری، از ساعت 17 الی اذان مغرب و عشاء برگزار شد.

جلسه آموزش قرآن محمد برخورداری، قاری و مبتهل ممتاز کشورمان، به مدت ۱۰ سال است که دوشنبه‌ها در صحن عتیق مسجد جامع شهرری، بلافاصله پس از نماز عشاء برگزار می‌شود.

لازم به ذکر است جلسات قرآن محمد برخورداری در هفته به شرح ذیل می‌باشد؛ یکشنبه‌شب‌ها مسجد امام حسن(ع) واقع در فلکه سوم دولت آباد، دوشنبه شب ها مسجد جامع آستان حضرت عبدالعظیم(ع)، سه‌شنبه شب‌ها مسجد افضلیه واقع در خیابان فداییان اسلام نرسیده به آستان بی بی زبیده و پنجشنبه‌ها سه ساعت قبل از اذان مغرب در آستان مقدس امامزاده عبدالله(ع) واقع در شهرری بعد از میدان بسیج یا سه راه ورامین است. 

نشود///اولین جلسه قرآن در جوار آستان عبدالعظیم(ع)+صوت و عکس

علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر و دسترسی به فایل های جلسات می‌توانید به کانال تلگرام جلسات قرآن محمد برخورداری به نشانی https://t.me/TaTelavat مراجعه کنند.

در ادامه تلاوت‌های این جلسه ارائه می‌شود.

سیدمالک موسوی

کد

دریافت

محمدکاظم محمدی

کد

دریافت

محسن امامی

کد

دریافت

حسین جلالی فر

کد

دریافت

مهدی اسلامی

کد

دریافت

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
خسروی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۱۴:۵۸
0
0
عالی
captcha