دیدار استاندار کرمان با جانباز ۷۰ درصد دفاع مقدس
کد خبر: 3588051
تاریخ انتشار : ۲۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۹

دیدار استاندار کرمان با جانباز ۷۰ درصد دفاع مقدس

گروه سیاست و اقتصاد: استاندار کرمان به اتفاق مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان شب شنبه، 19 فروردین با جانباز 70 درصد سید مهدی اسلامی و خانواده ایشان با حضور در منزلشان دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کرمان، علیرضا رزم‌حسینی، استاندار کرمان در این دیدار بر پاسداشت خانوادههای معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان که یادگاران دفاع مقدس هستند، تأکید کرد و گفت: امید می رود مسئولان سنت دیدار با خانواده‌های شهداء، ایثارگران و جانبازان را سرلوحه فعالیت‌های خود قرار دهند.
وی ضمن ‏تجلیل از ایثار و فداکاری این جانباز 70 درصد افزود: ایثار جانبازان و آزادگان و صبر آنان در برابر سختی‌ها مسیر تعالی را در برابر فرزندان امروز کشور گشوده است.
رزم‌حسینی بر پاسداشت خانواده های معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان که یادگاران دفاع مقدس هستند، تأکید کرد و گفت: تکریم و تعظیم شعائر انقلاب اسلامی و دفاع مقدس بر همگان واجب است لذا امید می‌رود مسئولان این سنت دیدار با خانواده‌های شهدا، ایثارگران و جانبازان را سرلوحه فعالیت‌های خود قرار دهند.
وی با تأکید براینکه جانبازان در هر پیشرفت و اتفاق خوبی که در کشور رخ می‌دهد، نقش و سهم بسیار برجسته‌ای دارند، بیان کرد: جوانان مؤمن و متعهد با الگو گرفتن از یادگاران دوران دفاع مقدس جهت اعتلای ایران اسلامی با همت و تلاش مضاعف خود توانسته‌اند ضمن جبران خرابی‌های دوران جنگ تحمیلی، کشور را در عرصه‌های علمی و فن آوری در جایگاه ممتاز جهانی قرار دهند.
در این دیدار سید مهدی اسلامی، جانباز 70 درصد در سخنانی ضمن خیرمقدم و اظهار خوشحالی از ملاقات استاندار کرمان، ‏خاطراتی از دوران دفاع مقدس و شرایط جانبازی خود بیان کرد.‏
در پایان این دیدار استاندار کرمان از صبر و فداکاری همسر این جانباز ۷۰ درصد دوران دفاع مقدس تجلیل و به رسم یادبود یک جلد کلام الله مجید به جانباز 70 درصد سید مهدی اسلامی اهدا کرد.
captcha