مسلمانان آمریکا کمپین مقابله با نژادپرستی راه‌اندازی کردند
کد خبر: 3589277
تاریخ انتشار : ۲۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۰

مسلمانان آمریکا کمپین مقابله با نژادپرستی راه‌اندازی کردند

گروه بین‌الملل: سازمان اسلامی همکاری برای مقابله با نژادپرستی در آمریکا کمپینی را با عنوان «تعهد مقدس» (#SacredPledege) راه‌اندازی کرد تا با نژادپرستی موجود در جامعه مقابله کند.

انگلیسی/ راه اندازی کمپین مقابله با نژادپرستی توسط مسلمانان در آمریکا
به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) به نقل از پایگاه خبری «Chicago Monitor»، این کمپین با هدف ترغیب پیروان ادیان و فرهنگ‌های مختلف به همکاری برای مقابله با هر نوع نژادپرستی راه‌اندازی شده است.
سازمان اسلامی همکاری برای مقابله با نژادپرستی آمریکا در بیانیه‌ای اعلام کرد: ما با توجه به تعهدات اخلاقی خود به اصول عدالت و حقوق بشر، متعهد به حفاظت و پاسداری از کرامت همه و حفاظت از اقشار آسیب‌پذیر جامعه هستیم.
این کمپین آنلاین جهانی، به دنبال گردهم آوردن حداقل 10 هزار نفر از فعالان سراسر جهان است که متعهد شوند که یک فضای تعاملی و همگانی برای مقابله با نژادپرستی با در نظر گرفتن احترام متقابل فراهم کنند.
کسانی‌که به این کمپین می‌پیوندند خود را متعهد می‌کنند که با سعه صدر و ایجاد فضایی آموزشی، امن و حمایتی با هرگونه سرکوب نژادی مقابله کنند.
در این میان بر اهمیت حضور مسلمانان در این کمپین برای تلاش به منظور ریشه‌کن کردن نژادپرستی که اسلام‌هراسی نیز جزئی از آن است، تأکید شده است.
captcha