پخش تیزر صعود به ارتفاعات بازی‌دراز از رسانه ملی
کد خبر: 3590737
تاریخ انتشار : ۲۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۹
پوریان:

پخش تیزر صعود به ارتفاعات بازی‌دراز از رسانه ملی

گروه جهاد و حماسه: معاون فرهنگی ستاد مرکزی راهیان نور از پخش تیزر اطلاع‌رسانی صعود به ارتفاعات بازی‌دراز همزمان با چهارم اردیبهشت‌ماه از رسانه ملی خبر داد.

سرهنگ داود پوریان،‌ معاون فرهنگی ستاد مرکزی راهیان نور در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، با اشاره به اینکه در آستانه عملیات آزادسازی بازی‌دراز قرار داریم،‌ افزود: تیزری به مناسبت صعود به ارتفاعات بازی‌دراز تهیه شده است که همزمان با چهارم اردیبهشت‌ماه از رسانه ملی پخش می‌شود و درباره این واقعه اطلاع‌رسانی می‌کند.

وی با اشاره به برنامه‌های فرهنگی به این مناسبت،‌ افزود: کتاب «قطعه‌ای از آسمان» به این منظور تهیه و در مدت زمان بزرگداشت این عملیات به زائران ارائه می‌شود. در این کتاب عملیات بازی‌دراز به صورت تفصیلی توضیح داده شده است.

سرهنگ پوریان با اشاره به اینکه آثار تهیه شده در یادواره شهید علی‌اکبر شیرودی نیز ارائه می‌شوند،‌ اظهار کرد: همچنین بروشور «زیارت با معرفت» یکی دیگر از محصولات تهیه شده به این مناسبت است که در یادمان‌های شهید شیرودی،‌ بازی‌دراز، مطلع‌الفجر و همچنین پادگان ابوذر ارائه می‌شود.

وی توضیح داد: این بروشور به صورت کوتاه و مختصر تهیه شده است که اطلاعاتی را در فرصت محدود حضور زوار در این منطقه در اختیار آنان قرار می‌دهد. این اطلاعات درباره اتفاقاتی که در عملیات بازی‌دراز و منطقه‌ای که عملیات در آن صورت گرفته،‌ است. همچنین شهدای شاخص در آن معرفی شده‌اند.

captcha