ثبت‌نام 75 هزار مازندرانی در مسابقات سراسری قرآن کریم اوقاف
کد خبر: 3590891
تاریخ انتشار : ۲۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۲

ثبت‌نام 75 هزار مازندرانی در مسابقات سراسری قرآن کریم اوقاف

گروه فعالیت‌های قرآنی: مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران از ثبت‌نام 75 هزار مازندرانی در چهلمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم اوقاف خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از مازندران، به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران، حجت‌الاسلام ستار علیزاده مدیر کل اوقاف و امور خیریه مازندران گفت: مسابقات قرآن کریم اوقاف یکی از برترین و معتبرترین مسابقات قرآنی کشور است.

وی از پیشتازی مازندرانی‌ها در مسابقات قرآن کریم اوقاف خبر داد و افزود: مردم ولایتمدار و علوی مازندران همه‌ساله بیشترین تعداد ثبت‌نامی برای شرکت در مسابقات قرآن کریم را دارند و تاکنون در این عرصه خوش درخشیدند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران از ثبت‌نام 75 هزار مازندرانی در چهلمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم اوقاف خبر داد و تصریح کرد: روند ثبت‌نام از داوطلبان تا 10 اردیبهشت سال جاری در مازندران ادامه دارد.

علیزاده با بیان اینکه چهلمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم اوقاف در 16 رشته برگزار می‌شود،  اظهار کرد: این مسابقات در مقطع سنی بالا 18 سال و در بخش بانوان و آقایان برگزار می‌شود.

وی  افزود: چهلمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم از مرحله شهرستانی در تمامی شهرهای استان آغاز و تا مرحله استانی و کشوری ادامه دارد.
captcha