رئیس‌جمهور برای بررسی وضعیت سیل‌زدگان وارد تبریز شد
کد خبر: 3591160
تاریخ انتشار : ۳۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۴

رئیس‌جمهور برای بررسی وضعیت سیل‌زدگان وارد تبریز شد

گروه سیاسی: دکتر روحانی به منظور بررسی آخرین وضعیت سیل‌زدگان آذربایجان شرقی وارد تبریز شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست جمهوری، حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی، امروز، چهارشنبه 30 فروردین به منظور بررسی آخرین وضعیت سیل‌زدگان آذربایجان شرقی، با استقبال نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز، استاندار و جمعی از مقامات ارشد محلی وارد فرودگاه بین‌المللی شهید مدنی تبریز شد.

دکتر روحانی در جمع خبرنگاران ضمن تسلیت به داغداران حادثه سیل آذربایجان، تأکید کرد که دولت یازدهم با همه توان خود برای کمک و رفع مشکلات حادثه‌دیدگان تلاش خواهد کرد.

رئیس‌‌جمهور ادامه داد: از همان لحظات آغاز این حادثه ناگوار، ضمن پیگیری اقدامات انجام شده از طریق استاندار و فرستادن وزیر نیرو به منطقه، در دولت نیز بررسی‌ها و اقدامات خوبی برای کمک به مردم این استان انجام شد.

دکتر روحانی ادامه داد: در کنار رحمت‌های الهی باران عده‌ای از مردم گرفتار سیل و خسارات جانی و مالی شدند که ضرورت داشت برای بررسی، اقدامات و انجام کارهای تکمیلی به منظور رفع مشکلات کمک‌های بلاعوض و تسهیلات کم‌بهره، به این استان سفر کنیم.

رئیس‌‌جمهور تأکید کرد: روز گذشته اعتبارات لازم برای استان‌های کردستان، آذربایجان غربی و شرقی و اردبیل توسط خزانه تخصیص داده شد.

دکتر روحانی در ابتدای سخنان خود گفت: دیدار با مردم دلاور آذربایجان بویژه در ماه پربرکت رجب، فرصت مغتنمی است.
captcha