برگزاری کارگاه‌های «ماه عسل؛ عمر عسل» در دانشگاه سیستان‌ و بلوچستان
کد خبر: 3591214
تاریخ انتشار : ۳۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۳
با موضوع ازدواج؛

برگزاری کارگاه‌های «ماه عسل؛ عمر عسل» در دانشگاه سیستان‌ و بلوچستان

گروه اجتماعی: کارشناس امور فرهنگی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه سیستان‌ و بلوچستان گفت: دوره دوم کارگاه‌های آموزشی و مشاوره قبل از ازدواج «ماه عسل؛ عمر عسل» ویژه دانشجویان مجرد از 31 فروردین‌ماه در دانشگاه سیستان و بلوچستان آغاز می‌شود.

هدایت وحیدی، کارشناس امور فرهنگی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه سیستان‌وبلوچستان، در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از سیستان و بلوچستان، گفت: دوره دوم کارگاه‌های آموزشی و مشاوره قبل از ازدواج «ماه عسل؛ عمر عسل» ویژه دانشجویان مجرد از 31 فروردین‌ماه در دانشگاه سیستان و بلوچستان آغاز می‌شود.
وی بیان کرد: در این کارگاه‌ها که به‌صورت جداگانه، ویژه دانشجویان دختر و پسر برگزار می‌شود، حجت‌الاسلام دهنوی، کارشناس ازدواج و مسائل خانواده برنامه تلویزیونی « گلبرگ» و همچنین حجت‌الاسلام دهقان، کارشناس ازدواج و خانواده و استاد دانشگاه هنر تهران به عنوان مدرس حضور دارند.
کارشناس امور فرهنگی نهاد رهبری در دانشگاه سیستان‌وبلوچستان ادامه داد: کارگاه ازدواج موفق ویژه پسران، روزهای پنجشنبه و جمعه، در مسجد حضرت قائم(عج) دانشکده مهندسی شهید نیکبخت و کارگاه ویژه دختران نیز در حسینیه بقیة الله(عج) واقع در دانشکده ادبیات برگزار خواهد شد.
وحیدی با بیان اینکه ویژه‌برنامه ازدواج نیز روز پنجشنبه، 31 فروردین‌ماه در تالار حکیم فردوسی دانشگاه برگزار می‌شود، افزود: در این جلسات موضوعاتی همچون ازدواج به هنگام، آگاهانه، آسان و پایدار، جلسه خواستگاری، کفویت در ازدواج، مهریه، جهیزیه و چگونگی رفتار در دوران عقد مطرح می‎شود.
captcha