مسابقات قرآن یا لیگ فوتبال
کد خبر: 3591341
تاریخ انتشار : ۳۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۴

مسابقات قرآن یا لیگ فوتبال

گروه شبکه اجتماعی: قاری ممتاز کشور در صفحه اینستاگرام شخصی خود از همزمانی مسابقات قهرمانی لیگ شانزدهم فوتبال و افتتاحیه سی و چهارمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن اوقاف صحبت کرد.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) هادی اسفیدانی، نفر اول مسابقات کشور در سال 93 و شاگرد شهید حاجی‌حسنی کارگر در صفحه اینستاگرام شخصی خود در مورد همزمان شدن پخش مسابقات قهرمانی لیگ شانزدهم فوتبال در تهران و آغاز سی و چهارمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن اوقاف چنین نوشت:
مسابقات قرآن یا لیگ فوتبال!
امروز ساعت 17:45 دقیقه مسابقات قهرمانی لیگ شانزدهم فوتبال در تهران برگزار خواهد شد.
درست در همین ساعت مسابقات قهرمانی یا به عبارتی المپیک جهانی قرآنی که نَه دوره‌ی شانزدهم بلکه دوره‌ی سی و چهارم آن نیز برگزار خواهد شد.
وجدانا، انصافا، به کدامیک از این دو رویداد مهم بهای بیشتری داده شده است؟...چرا؟ و به کدامیک باید بهای بیشتری داده شود؟ و چرا؟...
جای توضیح و تحقیق ندارد که هزینه‌های بسیار سنگینی برای فوتبال و اخبار فوتبال می‌شود. دائما در تبلیغات تلویزیون دربی را از روزها قبل تبلیغ می‌کنند، برای حدس نتیجه آن مسابقه پیامکی برگزار می‌کنند، برنامه‌های زیادی برای کارشناسی آن در شبکه‌های مختلف برگزار می‌شود... این فقط در تلویزیون است... بگذریم از هزینه‌هایی که برای خود تیم‌ها می‌شود و ...
آیا به فکر روزی نیستیم که خدا در مقابل ما سوال بپرسد و بگوید چرا؟!
چه می‌خواهیم جواب دهیم؟ جز اینکه سرمان را پایین اندازیم.
نمی‌گوییم ورزش نه!
می‌گوییم هم ورزش هم قرآن
اما حداقل مساوی و برابر
مگر چه می‌شود دو مورد از تبلیغات فوتبال را کم کنند و به تبلیغات قرآنی بی‌افزایند؟ مگر چه می‌شود اندکی بیشتر به قرآن بها داده شود؟
مگر چه می‌شود بودجه‌ی امور قرآنی هم مثل ورزش در اولویت قرار بگیرد و فقط پسماندهای تقسیمات بودجه را به امور قرآنی اختصاص ندهند!
نکند از گوشت بدنشان کنده می‌شود!!
هرچند ما نیز مقصر هستیم
روزی خواهد رسید پیغمبر اکرم از همه ما در پیشگاه خدا شکایت می‌کند
«وَقالَ الرَّسولُ يا رَبِّ إِنَّ قَومِي اتَّخَذوا هٰذَا القُرآنَ مَهجورًا»
و پیامبر عرضه داشت: «پروردگارا! قوم من این قرآن را رها کردند» سوره فرقان‌ آیه ۳۰
خداکند جزو نجات یافتگان باشیم
آمین
والسلام
هادی اسفیدانی
captcha