نمایشگاه مشاغل در بیرجند افتتاح شد
کد خبر: 3591918
تاریخ انتشار : ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۹

نمایشگاه مشاغل در بیرجند افتتاح شد

گروه اجتماعی: نمایشگاه مشاغل با هدف آشنایی دانش آموزان با مشاغل موجود در خراسان‌جنوبی افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان جنوبی، امروز 2 اردیبهشت ماه طی مراسمی با حضور جمعی از مسئولان استانی نمایشگاه مشاغل خراسان‌جنوبی با هدف آشنایی دانش آموزان با مشاغل موجود و کارآفرینان در نمایشگاه بین‌المللی بیرجند افتتاح شد.

عباس لامعی، مدیرکل آموزش و پروhttp://iqna.irرش خراسان‌جنوبی در حاشیه برگزاری این نمایشگاه در گفت‌وگو با خبرنگاران بیان کرد: این نمایشگاه با هدف آشنایی دانش آموزان با مشاغل موجود و کارآفرینان در استان برگزار شده است.

لامعی با بیان اینکه این نمایشگاه از ۵۰ غرفه شامل فنی و حرفه ای، اداره کل بهزیستی، تعاون و حوزه علمیه تشکیل شده است، افزود: رشته های تحصیلی دبیرستان، دانشگاهی و فنی و حرفه ای در این نمایشگاه معرفی می شوند.

وی ادامه داد: همچنین غرفه های مربوط به هنرستان ها نیز مشاغلی مانند خیاطی، فرش، صنایع دستی، ساختمان و معماری را معرفی می کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی بیان کرد: در حال حاضر ۵۸ درصد از دانش آموزان خراسان جنوبی به سمت رشته های نظری و ۴۲ درصد نیز به سمت رشته های فنی و حرفه ای می روند.

لامعی یادآور شد: چهارمین نمایشگاه مشاغل خراسان جنوبی از امروز دوم تا هفتم اردیبشهت ماه جاری از ساعت ۸ الی ۱۳ به روی علاقه مندان باز است.

captcha