«قرار یکشنبه‌ها» در نمایشگاه کتاب ارائه می‌شود
کد خبر: 3592031
تاریخ انتشار : ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۳

«قرار یکشنبه‌ها» در نمایشگاه کتاب ارائه می‌شود

گروه جهاد و حماسه: مدیر انتشارات گروه ابراهیم هادی از انتشار و عرضه کتاب «قرار یکشنبه‌ها» در سی‌امین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران خبر داد.

محسن عمادی، مدیر انتشارات گروه شهید ابراهیم هادی در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) درباره انتشار آثار جدید برای ارائه در نمایشگاه کتاب تهران گفت: کتاب «قرار یکشنبه‌ها» یکی از آثاری است که در سی‌امین نمایشگاه کتاب تهران ارائه می‌شود. این اثر درباره شهید داوود عابدی، مداح و ذاکر اهل بیت(ع) است و همانند کتاب‌های دیگر انتشارات، درباره زندگی‌نامه و خاطراتی از این شهید است.
وی افزود: این شهید عشق و علاقه خاصی به حضرت امیرالمؤمنین(ع) داشت و از رزمندگان گروهان میثم و لشگر 27 محمد رسول‌الله(ص) بود و توانست در اوایل جنگ تحمیلی، هیئت رزمندگان با عنوان «محبان المرتضی» را در کشور راه‌اندازی کند.
عمادی با اشاره به عنوان این کتاب گفت: با توجه به علاقه شهید عابدی به امام علی(ع) روز یکشنبه را که متعلق به آن حضرت است، به صورت هفتگی با دوستانش قرار گذاشتند هر جا هستند این روز را دور هم جمع شوند و از این روست که این کتاب هم به عنوان «قرار یکشنبه» نام‌گذاری شده است.
براساس این گزارش، در بخشی از کتاب «قرار یکشنبه‌ها» آمده است؛ «همه می‌گفتند که داوود شباهت بسیاری به ابراهیم دارد. خیلی به دنبال دیدار ابراهیم بود تا اینکه در والفجر مقدماتی داود مجروح و ابراهیم شهید شد. برادر داوود جزء رزمندگان گردان کمیل بود که در کانال به شهادت رسید. داوود هرجا می‌رفت از ابراهیم می‌شنید، تا اینکه با یکی از دوستانش در تنها مراسم ختمی که برای ابراهیم در مسجد محمدی برگزار شد شرکت کرد. مجلس به هم ریخت. از در که وارد شد همه می‌گفتند ابراهیم زنده شد‼ داوود مداح بود، ورزشکار و یک پاسدار شجاع، فرمانده گروهان بود و در عملیات بدر جاودانه شد.»
captcha