هرم جامع حمایت از بازی‌سازان تدوین و اجرایی می‌شود
کد خبر: 3592053
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۴

هرم جامع حمایت از بازی‌سازان تدوین و اجرایی می‌شود

گروه شبکه‌های اجتماعی: بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای در نظر دارد در سال ۹۶ روند حمایت‌های خود را ساختار یافته و عدالت‌محور کند تا بازی‌سازان به شکل یکسان و عادلانه از حمایت‌ها برخوردار شوند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از روابط عمومی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، در همین راستا یکی از مهم‌ترین برنامه‌های بنیاد در سال جدید، تدوین و اجرایی کردن آئین‌نامه جامع حمایت است.

معاونت حمایت بنیاد قصد دارد با ایجاد سیاستی راهبردی، تمامی حمایت‌های ارائه شده به اشخاص حقیقی و حقوقی که شامل آموزش، کمک به رشد، حمایت‌های زیرساختی، مالی و غیره می‌شود را به‌صورت ساختارمند، هم‌راستا و کاملا شفاف در بیاورد که با توجه نوع شرکت‌ها و همین‌طور امتیازهای به‌دست آمده توسط آن‌ها، مشخص شود چه حمایتی شامل حال آن‌ها می‌شود.

البته این بدین معنی نیست که هر شرکتی امتیاز کم‌تری داشته باشد، حمایت کم‌تری خواهد شد، بلکه قرار است زین پس حمایت‌ها با توجه و متناسب به نوع شرکت‌ها شکل بگیرد. شرکت‌های نوپا، برای تسریع در روند بلوغ خود حمایت می‌شود و تلاش می‌شود تا به شرکت‌هایی مستقل تبدیل شوند. از سوی دیگر شرکت‌های رده بالا نیز متناسب با فعالیت‌هایی که دارند حمایت خواهند شد.

البته باید در نظر داشت از آن‌جا که مطابق با مصوبه شورای عالی فضای مجازی، سازمان‌ها و ارگان‌های مختلف بایستی در کنار یکدیگر با فراهم کردن بستر‌های حمایتی موجبات رشد صنعت بازی‌سازی را فراهم آورند، بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای در نظر دارد تا با کمک و هم‌افزایی با سایر نهادهای دخیل مانند معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، مرکز ملی فضای مجازی، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، شرکت‌های مختلف سرمایه‌گذار خصوصی و دولتی و غیره منابع حمایتی مختلف را در این ساختار جدید هم‌راستا نماید.
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۱۴:۴۲
0
0
حمایت از بازی سازان باعث ایجاد انگیزه در ساخت را برای آنها به وجود می‌آورد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۶/۰۲/۱۰ - ۱۶:۳۲
0
0
اجرایی شدن این امر پیامدهای خوبی برای بازی سازان به دنبال دارد
captcha