دومین جشنواره معرفی و تجلیل از خبرنگاران و روابط عمومی‌های منطقه 2 کشور برگزار می‌شود
کد خبر: 3592259
تاریخ انتشار : ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۸
فردا؛

دومین جشنواره معرفی و تجلیل از خبرنگاران و روابط عمومی‌های منطقه 2 کشور برگزار می‌شود

گروه اجتماعی: دبیر دومین جشنواره معرفی و تجلیل از خبرنگاران و روابط عمومی‌های برتر دانشگاه هاو پارک های علم و فناوری منطقه دو کشور از برگزاری این جشنواره، چهارم اردیبهشت ماه در دانشگاه مازندران خبر داد.

حسین یحیی زاده، مدیر روابط عمومی دانشگاه مازندران در گفت وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از مازندران،  گفت: چهارم اردیبهشت ماه دانشگاه مازندران شاهد برگزاری دومین جشنواره تجلیل از خبرنگاران و روابط عمومی‌های منطقه دو کشور با حضور خبرنگاران، اصحاب رسانه ،مدیران روابط عمومی ادارات، سازمان‌ها، دانشگاه‌ها و دستگاه‌های اداری استان در سالن آمفی تئاتر دانشکده ریاضی دانشگاه مازندران است.
وی افزود: پس از اعلام فراخوان از سوی دبیرخانه 184 اثر توسط 42 خبرنگار از استان‌های گیلان، مازندران و گلستان به دبیرخانه این جشنواره واقع در دانشگاه مازندران ارسال شد.
یحیی زاده تصریح کرد: پس از داوری آثار توسط هیئت داوران در پنج بخش خبر، تیتر، عکس، مصاحبه و گزارش از هر بخش سه نفر و جمعآ 15 نفر به عنوان خبرنگاران برتر این جشنواره انتخاب شدند.
مدیر روابط عمومی دانشگاه مازندران با بیان اینکه در این جشنواره از برترین‌های روابط عمومی‌های دانشگاه های منطقه 2 نیز تجلیل به عمل  می‌آید، اظهار کرد: از دیگر برنامه‌های این جشنواره برگزاری کارگاه آموزشی با موضوع رسانه و روابط عمومی‌ها است که پس از برگزاری کارگاه آموزشی به شرکت کنندگان در این کارگاه گواهینامه حضور اعطاء خواهد شد.
گفتنی است که دانشگاه‌های منطقه 2 کشور شامل استان‌های گیلان، مازندران و گلستان است. 
حمیدرضا گل محمدی تواندشتی
دومین جشنواره  معرفی و تجلیل از خبرنگاران و روابط عمومی‌های منطقه 2 کشور برگزار می‌شود
دومین جشنواره  معرفی و تجلیل از خبرنگاران و روابط عمومی‌های منطقه 2 کشور برگزار می‌شود
captcha