وجود 8000 عنوان کتاب در نمایشگاه کتاب ساری
کد خبر: 3592672
تاریخ انتشار : ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۶

وجود 8000 عنوان کتاب در نمایشگاه کتاب ساری

گروه فرهنگی: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان ساری گفت: 8 هزار عنوان کتاب در زمینه مذهبی، دفاع مقدس، تاریخ، رمان، ادبیات، کودک و نوجوان، کشاورزی و دانشگاهی در نمایشگاه کتاب ساری به نمایش درآمد.

حمید رضا عشریه در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از مازندران گفت:  نمایشگاه کتاب  از دوم اردیبهشت ماه با همکاری موسسه مهر آب قلم در مجتمع فرهنگی اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان ساری افتتاح شد که تا دهم اردیبهشت برای علاقه‌مندان به کتاب باز است.

وی با اشاره به وجود ۸ هزار عنوان کتاب در  ۲۰ هزار جلد، افزود: در این نمایشگاه ناشرهای بزرگی از سراسر کشور  حضور دارند.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد ساری اظهار کرد: این نمایشگاه از ساعت 8 و 30 دقیقه صبح تا 20 و 30 دقیقه باز است، اظهار کرد: تمام کتاب‌های نمایشگاه با تخفیف 15 تا ۳۵درصدی به فروش می‌رسد.
وی با اشاره به اینکه شهروندان ساروی دارای ذائقه فرهنگی خوبی هستند، افزود: به همین دلیل استان مازندران و شهر ساری به عنوان محل نمایشگاه کتاب انتخاب شد و در این میان به همکاری مسئولان شهری برای جذب بیشتر مردم به بازدید از نمایشگاه وجود دارد.
مسئول نمایشگاه کتاب ساری درباره کتاب‌های عرضه شده در نمایشگاه، گفت: این کتاب‌ها در زمینه مذهبی، دفاع مقدس، تاریخی، رمان، ادبیات، کودک و نوجوان، کشاورزی و دانشگاهی است.
عشریه با بیان اینکه بن ۳۰درصد تخفیف ویژه خرید کتاب برای دانش آموزان در اختیار مدارس قرار داده شده است، گفت: در نظر داریم برخی کتاب‌ها به مدارس هدیه داده شود.
وجود 8000 عنوان کتاب در  نمایشگاه کتاب ساری

captcha