برگزاری اختتامیه جشنواره جنات همزمان با میلاد حضرت مهدی(عج) در نیمه شعبان
کد خبر: 3592848
تاریخ انتشار : ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۲

برگزاری اختتامیه جشنواره جنات همزمان با میلاد حضرت مهدی(عج) در نیمه شعبان

گروه اجتماعی: اختتامیه جشنواره جنّات در ۲۱ اردیبهشت ماه مصادف با میلاد منجی عالم بشریت مهدی موعود(عج الله تعالی فرجه الشریف) برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از قم، دومین جشنواره جناّت با حضور مبلغان فعّال در عرصه های نوین تبلیغی در سه بخش «تبلیغ رسانه ای»، «تبلیغ مجازی و دیجیتال» و «تبلیغ هنری و مکتوب» ویژه طلّاب حوزه های علمیّه و بخش آزاد ویژه فعّالان فرهنگی غیر حوزوی در سال گذشته برگزار شد. 
در بخش تبلیغ مجازی و دیجیتال  حدود ۲۱۲نفر؛ در بخش تبلیغ رسانه ای: حدود ۱۳۰ نفر؛ در بخش تبلیغ هنری و مکتوب: حدود ۹۵ نفر؛ در بخش فعالان فرهنگی غیر حوزوی: حدود ۸۰ نفر
 که در مجموع از این تعداد شرکت کننده، حدود ۲۰۰۰ اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال گردیده است.
شاخصه های کلی داوری شامل؛ توجه به موضوعات دینی و معرفتی، جامعیت و نوآوری، استفاده از خلاقیت، مخاطب محور بودن و مشارکت گروهی در فعالیت ها و تولید محصولات و ... که با در نظر گرفتن معیارهای مذکور حدود ۶۰ درصد از آثار به مرحله دوم داوری راه پیدا کردند و در مراحل بعدی آثار و فعالان برگزیده مشخص شدند.
با توجه به مشخص شدن نتایج، روز پنج شنبه ۲۱ اردیبهشت ماه مراسم اختتامیه با اعلام نتایج و اهداء جوایز، در سالن همایش های غدیر دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیّه قم برگزار می شود.
captcha