جانبازان اسوه‌های صبر و مقاومت هستند
کد خبر: 3592959
تاریخ انتشار : ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۲

جانبازان اسوه‌های صبر و مقاومت هستند

گروه اجتماعی: مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران قزوین گفت: در همه ایام باید در جهت تکریم جانبازان اقدام شود و هفته جانباز فرصت مغتنمی برای بزرگداشت اسوه‌های صبر و مقاومت است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از قزوین غلامرضا حقایق‌پور، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین امروز در جلسه شورای معاونین بنیاد با اشاره به فرا رسیدن هفته جانباز اظهار کرد: جانبازان در دوران هشت دفاع مقدس با دریافت نشان ایثار و مقاومت، الگوهای بی‌نظیری برای نسل امروز و فردای جامعه، جهت ترویج دستاوردهای این دوران به وجود آوردند.

وی افزود: بنیاد شهید باید تلاش کند تا با بهره‌مندی از تمام ظرفیت‌های موجود در دستگاه‌های مختلف، اهتمام ویژه‌ای در برگزاری بزرگداشت هفته جانباز داشته باشد.

حقایق‌پور همچنین با توجه به قرار گرفتن در آستانه‌ تبلیغات کاندیداهای ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی، پرهیز از ورود به جانبداری از کاندیداها توسط جامعه هدف و کارکنان بنیاد را مورد تاکید قرار داد.

در ادامه این نشست، برنامه‌های پیش‌بینی شده هفته جانباز مطرح شد و راهکارهای اجرای آن مورد بررسی قرار گرفت.

پیگیری امور درمانی جامعه هدف به ویژه والدین شهدا، برنامه‌ریزی موثر در جهت دیدار با جانبازان، اجرای طرح سپاس، رعایت نظم و انضباط کارکنان در امور اداری از مباحث مطروح شده در این نشست بود.

منبع: روابط عمومی بنیاد شهید قزوین

captcha