تجلیل از آیات عظام ری‌شهری و مظاهری
کد خبر: 3593074
تاریخ انتشار : ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۸

تجلیل از آیات عظام ری‌شهری و مظاهری

گروه ادب: با برگزاری اختتامیه جشنواره‌های کتاب‌های آموزشی و تربیتی رشد ویژه کتاب‌های قرآنی از آثار آیات عظام مظاهری و ری‌شهری تجلیل به عمل آمد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، برگزیدگان نهایی جشنواره کتاب‌های آموزشی و تربیتی رشد ویژه کتاب‌های قرآنی طی مراسمی در محل سالن کوثر معرفی شدند. برگزیدگان نهایی جشنواره در دو بخش دانش آموزی و بزرگسالان معرفی شده بودند که اسامی آنها به شرح زیر است:

آثار برگزیده در بخش بزرگسالان

حمید محمدی، حسین صدیقی، سیف‌الدین رحیم‌پور و علیرضا محمدی‌فرد به ترتیب در رتبه‌های اول تا چهارم برای کتاب درسنامه ترجمه و تفسیر قرآن کریم؛ فهم زبان قرآن تجلیل شدند

سید احمد فقیهی برای کتاب روش‌های تربیت اخلاقی در المیزان، احمد رضا اخوت برای کتاب پرورش تفکر مشاهده‌ای؛ نقش مشاهده در تفکر ، شهربانو کندی برای همین کتاب و آیت الله محمد محمدی ری شهری برای اثر گزیده شناخت نامه قرآن بر پایه قرآن و حدیث و کرائم قرآن در فضائل اهل بیت(ع) مورد تجلیل قرار گرفتند.

همچنین از عزیز فتحی برای دانشنامه حفظ قرآن کریم، حامد شیوا پور برای نظریه روح معنا در تفسیر قرآن و آیت الله العظمی حسین مظاهری برای معاد سرنوشت جاودانه انسان در بخش آثار تقدیر تجلیل به عمل آمد.همچنین علی محمد یزدی برای کتاب سیره پیامبر(ص) در برابر مخالفان از زبان قرآن قدر دانی شد.

آثار برگزیده بخش دانش آموزی:

سمیه افشار برای کتاب خاطرات من و سوره حمد، رضا نباتی برای کتاب گنجینه نور و سعید روح افزا برای کتاب مجموعه بوی گل محمدی تجلیل شدند.

همچنین از محمد رضا سرشار، نقی سلیمانی، حسین صبوحی، حمید محمدی، رضا نوریان و محمد نظری در بخش آثار تقدیری حوزه دانش آموزی تجلیل شد.

captcha