عدم ولایت‌پذیری عامل شکست رزمندگان اسلام در جنگ احد
کد خبر: 3593175
تاریخ انتشار : ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۹

عدم ولایت‌پذیری عامل شکست رزمندگان اسلام در جنگ احد

گروه اجتماعی: دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر مازندران عدم ولایت‌پذیری لشکریان اسلام نسبت به پیامبر عامل شکست رزمندگان در جنگ احد بود.

خلیل صالحی دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان مازندران در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از مازندران ضمن تبریک مبعث پیامبر گرامی اسلام(ص)، گفت: رشد فضائل اخلاقی و معنوی در رزمندگان از برکات توجه به سیره نبوی بود.
وی افزود: در دوران جنگ تحمیلی، به برکت سیره‌ی نبوی و آموزه‌های قرآنی، فرهنگ خاصی از دفاع در ایران اسلامی ترویج شد که برآمده از ارزش‌هایی هچون جهاد، شهادت طلبی، استقرار حاکمیت الهی، نفی سلطه کافران بر امور مسلمین، ولایت پذیری و ظلم ستیزی بود.
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان مازندران با اشاره به شکست ناگوار مربوط به جنگ احد که به علت عدم ولایت پذیری لشکریان اسلام از فرمان پیامبر(ص) به وجود آمد، اظهار کرد: با عنایات حضرت حق تعالی و رهبری داهیانه حضرت امام(ره) و ولایت‌پذیری نیروهای مومن و خداجوی این مرز و بوم در دوران جنگ تحمیلی، شاهد پیروزی نهایی در دفاع مقدس بود.
وی افزود: بعد از هشت سال دفاع مقدس به عینه مشاهده کردیم در هر مقطعی از تاریخ انقلاب اسلامی که دولت و ملت در کنار رهبری ایستادند، سربلندی و عزت برای انقلاب اسلامی به ارمغان آوردند.

captcha