تجلیل از برگزیدگان جشنواره سراسری تئاتر مردمی«بچه‌های مسجد»
کد خبر: 3593283
تاریخ انتشار : ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۳

تجلیل از برگزیدگان جشنواره سراسری تئاتر مردمی«بچه‌های مسجد»

گروه هنر: در مراسم اختتامیه دوازدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی «بچه‌های مسجد» که شب گذشته در تماشاخانه مهر حوزه هنری برگزار شد، از برگزیدگان بخش‌های مختلف این دوره از جشنواره تجلیل شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از پایگاه خبری حوزه هنری، مراسم اختتامیه دوازدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی «بچه‌های مسجد» شامگاه سه‌شنبه 5 اردیبهشت در تماشاخانه مهر حوزه هنری برگزار و با معرفی برگزیدگان بخش‌های مختلف از آنها به شرح زیر تقدیر شد:

در بخش اقلام تبلیغی، پویان شكری‌پور برای طراحی پوستر و بروشور نمایش «آن سوی دریا» از تهران، تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و نیم‌سكه بهار آزادی دریافت كرد.

در بخش فضاسازی محیطی، محمد اُخروی برای فضاسازی نمایش «سكوت پشت دیوار مرگ» از خرلسان رضوی، تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و نیم‌سكه بهار آزادی دریافت كرد.

در بخش نویسندگی، مهدی صالحیار از آذربایجان شرقی برای نگارش نمایش «دیدار و بیدار» به عنوان نفر سوم، محمد نباتی از مازندران برای نگارش «نافرجام» به عنوان نفر دوم و احسان روحی برای نگارش نمایش «سكوت پشت دیوار  تنهایی» از خراسان رضوی به عنوان نفر اول انتخاب شدند و به هر کدام به ترتیب، ربع سكه، نیم‌سكه و یک سكه تمام بهار آزادی اهدا شد.

در بخش بازیگری زن، «سارا گرجی» و «منیرالسادات قاضی‌زاده» از همدان به طور مشترك به عنوان نفر سوم، «هانیه ربیع» از تهران و «نسرین رستمی» از آذربایجان شرقی به طور مشترك به عنوان نفر دوم و «آرزو كریمی» از تهران به عنوان نفر اول انتخاب شدند و به هر یك به ترتیب، یك ربع سكه، نیم سكه و سكه تمام بهار آزادی اهدا شد.

در بخش بازیگری مرد، «امید وحدت‌پور» از خراسان رضوی و «محمدمهدی قبادی» از تهران به طور مشترك به عنوان نفر سوم، «محمدجواد رحمانی» از مازندران و «علیرضا داننده‌فرد» از فارس به طور مشترك به عنوان نفر دوم و «محمود فلاحی» از خراسان رضوی به عنوان نفر سوم انتخاب شدند و به هر یك به ترتیب، ربع سكه، نیم‌سكه و سكه تمام بهار آزادی اهدا شد.

در بخش كارگردانی نیز نساء بخشی از همدان و نقی یحیایی از آذربایجان شرقی به طور مشترک به عنوان مقام سوم، معصومه عباسی از آذربایجان شرقی به عنوان نفر دوم و محمد اُخروی از خراسان رضوی به عنوان نفر اول انتخاب شدند و به هر یك به ترتیب، ربع سكه، نیم‌سكه و یک سكه تمام بهار آزادی اهدا شد.

جایزه ویژه جشنواره به نام «نشان ویژه زنده‌یاد فرج‌الله سلحشور» به گروه نمایش «سكوت پشت دیوار مرگ» از استان خراسان رضوی اهدا شد که با سه سكه تمام بهار آزادی و لوح تقدیر ویژه این جایزه همراه بود.

این گزارش حاکی است، در پایان این مراسم، حمید نیلی مجدداً برای جشنواره سیزدهم تئاتر مردمی «بچه‌های مسجد»از سوی محسن مؤمنی‌شریف؛ رئیس حوزه هنری به عنوان دبیر معرفی شد.

captcha