كمیته «بازی‌های کشورهای اسلامی ـ باكو» تشکیل شد
کد خبر: 3593324
تاریخ انتشار : ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۷

كمیته «بازی‌های کشورهای اسلامی ـ باكو» تشکیل شد

گروه بین‌الملل: سفیر ایران در جمهوری آذربایجان از تشكیل «كمیته بازی‌های کشورهای اسلامی ـ باكو» در محل سفارت جمهوری اسلامی ایران خبر داد.

كمیته «بازی‌های کشورهای اسلامی ـ باكو» تشکیل شد
به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، جهانگیرزاده، سفیر و اصغر فارسی، رایزن فرهنگی ایران در باکو با حضور در محل ستاد برگزاری مسابقات همبستگی کشورهای اسلامی با آزاد رحیم‌اف، وزیر ورزش و جوانان جمهوری آذربایجان دیدار و گفت‌وگو كردند.
در این دیدار وزیر ورزش و جوانان جمهوری آذربایجان با ابراز خرسندی از حضور نمایندگان جمهوری اسلامی ایران در ستاد بازی‌های کشورهای اسلامی، گزارشی از روند برگزاری و تمهیدات لازم در این خصوص را ارائه داد.
سپس جهانگیرزاده، سفیر كشورمان در باكو طی سخنانی برگزاری بازی‌های کشورهای اسلامی را یک حادثه و واقعه بزرگ دانست و از اهتمام جمهوری آذربایجان برای برگزاری هرچه بهتر این بازی‌ها تقدیر كرد.
وی همچنین ضمن مهم شمردن این رویداد ورزشی و فرهنگی در کشور دوست و همسایه جمهوری آذربایجان گفت: این مسابقات از سوی جمهوری اسلامی ایران مثبت ارزیابی شده است. اعتقاد داریم بازی‌های کشورهای اسلامی گام مهمی در راه همبستگی و یکپارچگی جهان اسلام خواهد بود.
سفیر ایران افزود: به دلیل اهمیت این موضوع از سوی سفارت کشورمان در باکو کمیته‌ای برای این امر تشکیل شده است تا شرایط را برای حضور هر چه بهتر کاروان ورزشی کشورمان ایجاد كند.
captcha